FAVORIETEN SEPTEMBER 2015

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015

Jongens, het is gewoon alweer oktober! Echt, wat vliegt de tijd! Ik vind oktober altijd een leuke maand. Het is vaak lekker herfstweer (nog niet de eeuwige kou en regen van november, maar wel al weer voor truien en verkleurde blaadjes) en mijn vriend en ik zijn allebei jarig in oktober, dus dat is twee keer feest! Maar voordat het zo ver is, is het eerst tijd om september goed af te sluiten door mijn favorieten van de maand te laten zien.

Het is alweer héél lang geleden dat ik mijn favoriete producten van een bepaalde maand heb laten zien. Ik wilde het wel vaker doen, maar ik gebruik meestal dezelfde producten, dus dat zou erg saai worden. Maar ik wil mijn blog wat breder maken qua onderwerpen. Nog steeds veel beauty en fashion, maar ook meer lifestyle, muziek en films. En ja, dan wordt het schrijven over favorieten ook opeens een stuk makkelijker!

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 9

Laten we beginnen met de beautyproducten. Mijn favoriete bronzing powder van Dr. Hauschka gebruik ik bijna elke dag, want ook wel te zien is aan de grote pan. De kleur is perfect voor mijn lichte huid, de bronzer is bijna helemaal mat, wat ik het mooist vind en hij is niet té goed gepigmenteerd, waardoor hij een heel natuurlijk effect geeft. Nog een product van Dr. Hauschka waar ik helemaal fan van ben, is het Dr. Hauschka Eyeshadow Palette. De donkerste kleur gebruik ik om mijn wenkbrauwen mee in te kleuren en om een zacht lijntje langs mijn ogen te zetten. En de bruine kleur breng ik aan op mijn bewegend ooglid. Ook zonder primer blijven de oogschaduws de hele dag zitten en ik vind het mooi dat ze mat zijn.

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 10 FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 11

De Make-up Studio concealer heb ik ontdekt toen ik per ongeluk een keer mijn Catrice concealer bij mijn vriend had laten liggen. Uit noodzaak probeerde ik de tweede en de derde kleur uit dit palette en sindsdien gebruik ik niks anders meer. De derde (gele) kleur is ideaal om roodheid mee te camoufleren en de tweede (beige) kleur gebruik ik dagelijks op mijn neus (omdat die door de zon altijd wat donkerder is dan de rest van mijn gezicht) en zo nodig op mijn wangen. De kleur is iets donkerder dan mijn eigen huidskleur, maar hij past perfect bij mijn bronzer. Als laatste beautyproduct zie je de Orofluido Asia Elixer, waar ik dagelijks mijn haar mee verzorg. De geur is heerlijk en hij geeft mijn haar een mooie glans.

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 6 FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 7

Ik ben de laatste tijd helemaal van de waxinelichthouders. Op mijn kamer doe ik in het najaar altijd van die neppe waxinelichtjes aan als ik een film ga kijken. Dat is zo knus! Ik gebruik momenteel de neppe waxinelichtjes van Blokker. Hiervan is de “vlam” wat hoger, waardoor hij beter te zien is dan de lagere variant. Deze kosten €1,49 voor 4 stuks. Voor wat meer variatie heb ik ook nieuwe waxinelichthouders gekocht. De witte waxinelichthouder is van steen en heeft allemaal gaatjes. Deze komt van Blokker en kost zo’n 2 euro.

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 3 FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 4 FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 5

De twee gekleurde waxinelichthouders zijn van Lidl en kosten €5 per stuk. Ik vind ze zo mooi! Ik heb er ook nog twee gehaald met meer rode en beige tinten, maar deze krijg ik van mijn zus op pakjesavond, dus die zien jullie tegen die tijd een keer op mijn blog verschijnen. De houders zijn 15 centimeter hoog, waardoor er wel wat hogere kaarsjes in moeten. Daar ga ik nog even naar op zoek. Door de gekleurde stukjes glas geven ze een super mooi effect. Ik vind ze echt prachtig!

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 8

Verder ben ik dol op dit zwarte notitieboekje van Action. Ik koop veel te vaak notitieboekjes en gebruik ze vervolgens niet omdat ik het zonde vind om in te schrijven (lekker onlogisch, ik weet het). Dit notitieboekje zit tegenwoordig standaard in mijn tas en ik schrijf er op mijn kamer en onderweg blogideeën en artikelen in, maar gebruik hem ook voor sollicitaties en to do lijstjes. Hij lijkt veel op de Moleskine notitieboekjes, maar kost nog geen twee euro! Verder zie je op de foto de room spray van Nugi for Coco-Mat. Deze ruikt heerlijk naar vanille en geeft mijn kamer een warme, knusse geur.

FAVORIETEN SEPTEMBER 2015 2

Mijn favoriete film van september is Man Up. Ik ging laatst met mijn vriend Alexander een film kijken en koos deze uit. Alexander was bang dat het een vreselijke romcom zou zijn, maar we vonden het allebei een heel leuke film. Het gaat over een man die een blind date heeft, maar door een misverstand de verkeerde vrouw voor zijn date aanziet. Zij besluit maar gewoon te doen alsof het klopt en ja, meer kan ik er niet echt over zeggen zonder alles te verklappen. Het is totaal geen zoetsappige film. Hij is lekker ongemakkelijk, grappig en het verhaal is een stuk realistischer dan bij andere romcom’s. O, en Simong Pegg is gewoon een leuke acteur. Dus ga dat zien!

En mijn allerlaatste favoriet: het liedje New York Morning van Elbow, die de afgelopen dagen zowat op repeat staat. Zo mooi!

En dat zijn al mijn favorieten van september 2015. Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand?

Xx Sarah

19 gedachtes over “FAVORIETEN SEPTEMBER 2015

    • saarenzo zegt:

      Jaaaaa Simon Pegg is zo’n leuke acteur! En haha, toevallig zei ik ook tegen mijn vriend dat ik die vrouw wel een beetje op mij vind lijken qua uiterlijk, maar hij was het daar weer niet mee eens. Dus grappig dat jij het ook zegt!

  1. Pirre zegt:

    Wat een leuke favorieten! Ik vind vooral die waxine houders (Lidl) errrggg mooi, geeft vast ook prachtig licht als het donker is! Mijn favoriet? Hmmm…lastig….Geen idee!?

Geef een reactie

