GOED(E)KOOPJES: SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 32

Afgelopen zondag was ik weer naar de IJhallen rommelmarkt en wow, volgens mij heb ik er nog nooit zo veel gekocht! En ik had maar de helft gehad! Omdat jullie het altijd leuk vinden om te zien wat ik allemaal wat voor moois heb gekocht, laat ik vandaag al mijn aankopen zien.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 2 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015

Ik heb een eeuwige liefde voor witte, kanten jurkjes. Ik heb er al drie, dus toen ik deze zag hangen twijfelde ik of ik hem wel mee moest nemen. Maar mijn beste vriendin Charlotte was ook mij en zij haalde me over om hem gewoon te kopen. De jurk is een maat kleiner dan ik normaal heb, maar past gelukkig goed! Deze kostte €5.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 3

Ik kocht voor €3 een zwarte blazer. Ik heb al twee zwarte blazers, maar ik draag ze ontzettend vaak, vooral in het najaar. Daarom was ik nog op zoek naar een nieuwe. Deze is van Mango en die vind ik altijd erg lekker en mooi zitten.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 4 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 5

Een van mijn favoriete aankopen is deze prachtige rode jurk, waarvoor ik €4 betaalde. De achterkant is langer dan de voorkant. Zulke jurken vind ik heel mooi, maar tot nu toe was de achterkant bij de jurken die ik heb gepast te lang, waardoor het mij niet stond. Deze jurk heeft de perfecte lengte. Ik kan niet wachten om deze te dragen!

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 6 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 7

Mijn doel voor deze IJhallen was het kopen van een aantal dikke vesten die leuk over jurken staan. Dit zwarte vest met gekleurde stipjes past bijna overal bij en ga ik denk ik regelmatig dragen deze winter. Voor dit vest betaalde ik €2.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 8

Ik draag bijna elke dag jurkjes, maar het grootste deel van mijn jurkjes bestaat uit zomerjurkjes en dat is in de winter wel aan de koude kant. Deze jurk is van een wat dikkere stof en daardoor ideaal voor in het najaar. En ik vind de streepjes leuk! Hiervoor betaalde ik geloof ik €2 (of €3, in ieder geval niet veel).

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 9

Nog een dik vest voor in de winter! Ook deze kostte €2 of €3.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 10 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 11

Over dit jurkje twijfelde ik al toen ik hem kocht, maar voor €1 wilde ik wel een poging wagen. Maar ooohh, wat staat deze pasvorm mij vreselijk. Ik lijk wel zwanger! (Ik kan hem als ik later zwanger ben wel gebruiken als truitje, haha.) Gelukkig was het resultaat met een tailleriempje eromheen een stuk beter. Wel is hij dan aan de korte kant, dus ik ga hem combineren met een korte broek eronder of een langer vest erover.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 12

Zoals dit grijze vest! Hij is heerlijk zacht. Ik betaalde er €2,75 voor. Hij was eigenlijk €3,50, maar ik was door al mijn geld heen, dus vroeg de verkoopster of ik hem voor €2,75 mocht hebben. Gelukkig vond ze het goed (volgens mij vond ze het wel grappig dat ik mijn allerlaatste meegebrachte geld aan dit vest uitgaf).

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 13 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 14

Hier ben ik zó blij mee! Deze regenjas zag ik afgelopen zomer al toen ik met mijn moeder naar de IJhallen ging, maar toen was hij in maat 34 en tja, daar pas ik met mijn maat 38 niet in. Toen ik deze zag hangen had ik eigenlijk verwacht dat het dezelfde als de vorige keer zou zijn, maar hij bleek in mijn maat te zijn. Aaah, zo blij! Hij heeft een capuchon en een print met allemaal parapluutjes. Deze regenjas kostte €3.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 15

Nog een jurkje! (Had ik al verteld dat ik graag jurkjes draag? Haha.) Dit jurkje is van een zwarte doorschijnende stof met allemaal flamingo’s. Ik betaalde er €2 voor.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 16

Blazers zijn altijd goed! Ik draag ze heel vaak over een jurkje heen. Deze kleur had ik nog niet en ik vind het een leuke kleur voor in de lente. Nog even een half jaar wachten tot ik hem ga dragen dus! Deze kostte €3.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 17

Voor €2 kocht ik deze transparante witte blouse met zwarte vlindertjes. Schattig!

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 18

Over dit truitje twijfelde ik even. Niet omdat ik hem niet leuk vind, maar omdat ik bang ben dat ik aan de draadjes blijf haken! Dat doe ik namelijk altijd. Maar voor €1,50 kan ik wel een poging wagen. Hopelijk blijft hij lang heel!

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 19

Voor dit truitje betaalde ik ook €1,50. Toen ik hem thuis ging passen bleek de onderkant wat te lubberen. Maar dat maakt niet uit, want meestal stop ik mijn blouses en truitjes toch in mijn rok.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 20

Deze leuke donkerblauwe blouse met rode stipjes is van een soepele stof en kostte iets van €2 of €3.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 21 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 22

Dit shirt heeft een print van pinguïns in wintertruien. Nou, dat is voor mij al een goede reden om hem te kopen. Vooral toen hij maar €1 bleek te kosten!

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 23

Leuk truitje voor in de herfst. Hij kostte €2.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 24 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 25

Nog een leuk truitje voor in de herfst. Ook deze kostte €2.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 26

Deze transparante witte blouse heeft een print van groene en oranje vogeltjes. Zo schattig! En maar €2.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 27

Wauw, charmante foto zeg.. Deze blazer zag ik laatst bij mij in het dorp hangen. Ik vond hem heel leuk, maar had geen zin om €40/€45 aan een blazer uit te geven. Dus toen ik hem voor €5 zag hangen en hij ook nog eens bleek te passen nam ik hem gelijk mee.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 28

Bij dit kanten vestje dacht ik: of hij is heel leuk, of ik lijk er net een bejaard vrouwtje in. Toen ik hem ging passen vonden Charlotte en haar zus hem leuk staan, dus voor €2 nam ik hem mee. Leuk voor over een jurkje naar een bruiloft of zo.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 29

Leuk shirt voor in de herfst. Deze kostte €1.

GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 30 GOED(E)KOOPJES SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015 31

En als laatst kocht ik deze platte, zwarte laarzen voor €5. Ik zocht al een tijdje dit soort laarzen, omdat ik voornamelijk schoenen met hoge hakken heb en maar één paar platte enkellaarsjes heb die ook leuk onder jurkjes staan. Nu heb ik ook kniehoge laarzen, voor als het wat kouder wordt.

En dat waren al mijn aankopen! Ik heb echt héél veel gekocht en het was ook voor het eerst dat ik helemaal blut thuiskwam. En de eerste keer dat ik geeneens in beide hallen ben geweest.

Wat vind jij van mijn aankopen? Ben jij afgelopen weekend nog naar de IJhallen geweest?

Xx Sarah

15 gedachtes over “GOED(E)KOOPJES: SHOPLOG IJHALLEN OKTOBER 2015

  1. Merly zegt:

    Lekker veel leuke items gekocht! Vooral het gestreepte jurkje, het grijze vest en de vogeltjes blouse. Ik vind je ijhallen shoplogs super leuk om te lezen. Zelf ga ik ook graag naar de ijhallen.

    • saarenzo zegt:

      Ja die fijne prijsjes zijn heel leuk, maar ook heel gevaarlijk, want daardoor blijf je al snel kopen. Met als gevolg dat mijn kledingkast aardig begint uit te puilen haha 😀

  2. Pirre zegt:

    Waahhh, leuk leuk leuk! Lijkt me zo gaaf om daar ook eens heen te gaan, i love koopjes! 😀 Ik vind die blouse met die strikjes echt té leuk. Goed geslaagd zou ik zeggen! 😀

Geef een reactie

