IK BEN JARIG!

happy-birthday-shakespeare

Vandaag ben ik jarig! Ik ben alweer 23 jaar geworden. Pfff, nog even en ik ben een oude dame, haha! 

Half oktober staat voor mij in het teken van verjaardagen. Afgelopen vrijdag werd mijn vriend Alexander namelijk 28 jaar. We zijn die avond uit geweest om het te vieren. Verder heeft hij het niet uitgebreid gevierd, omdat hij die dag de uitslag van zijn scriptie terug kon krijgen, waardoor hij vooral daarmee bezig was.

Mijn verjaardag vier ik wat uitgebreider dan mijn vriend. Ik ben 11 oktober al met mijn vriendinnen Linda en Kaoutar pizza gaan eten om het te vieren. Vandaag vier ik het gewoon met mijn ouders, zus en Alexander. Zaterdag komen wat vrienden taart eten en daarna gaan we lekker tapas eten bij La Cubanita. En tot slot komen zondag Alexanders ouders bij mij thuis eten om het te vieren en gaan Alexander en ik Indonesische gerechten koken. Dus deze week wordt heel gezellig! Ik heb er in ieder geval veel zin in.

Hopelijk hebben jullie ook allemaal een leuke dag vandaag!

Xx Sarah

27 gedachtes over “IK BEN JARIG!

  1. Brigitta zegt:

    Allereerst gefeliciteerd! En oude dame? Oud is een state of mind geen leeftijd. Ik ben net 50 geworden, voor jou misschien een oude dame, maar ik voel me beslist nog geen oude dame hoor 😉

Geef een reactie

