BEAUTY: REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET

BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 5

Huh? Toen ik deze lipstick van Nvey ECO uit de verpakking haalde stond ik even heel stom te kijken. Op de website stond bij de kleur 360 Sorbet namelijk een prachtige donkerrode kleur, maar in het echt blijkt het een peachy nude kleur te zijn! En als iets  mij niet staat zijn het dit soort kleuren wel! Toch besloot ik hem te testen. Want ja, misschien valt het resultaat wel mee. Je leest het in deze review!

BEAUTY REVIEW NVEY ECO LIPSTICK SORBET

De kleur die ik dacht te krijgen. 

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 3 BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 4

De lipstick komt in een zwart, kartonnen doosje en zit zelf in een plastic, zwarte huls met een zilverkleurig randje. Op het doosje staat de ingrediëntenlijst van de lipstick en die ziet er veelbelovend uit. Wonderolie, jojoba, bijenwas, shea butter… klinkt goed!

De kleur zelf spreekt me een stuk minder aan. Sorbet is een peachy nude kleur die naar bruin neigt en gouden shimmers bevat. In de huls lijkt de kleur aan de lichte kant te zijn, maar op mijn hand oogt hij een paar tinten donkerder. Hmmm… niet mijn kleur.

BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 6BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 7

HET RESULTAAT

Tja, ik zei het al in de inleiding, maar dit soort kleuren staan mij gewoon niet. De kleur is te warm van kleur en te donker om voor mijn lichte huid als nude kleur door te kunnen gaan. Daarbij heeft de lipstick ook nog eens een gouden, frosty finish, iets waar ik al helemaal niet van hou. Op de foto’s lijkt het nog niet heel erg te zijn, maar in het echt is de kleur echt vreselijk. Je begrijpt het: ik ben geen fan van de kleur!

BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 8 BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 9 BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 10

Maar goed, het is ook weer zo oneerlijk om de hele lipstick af te kraken vanwege de kleur, want de lipstick zélf is wel goed. Hij voelt zacht aan en verzorgt mijn lippen tijdens het dragen. De dekking lijkt tijdens het swatchen sheer te zijn, maar op de lippen geeft de lipstick genoeg kleur af om in één keer te dekken. De houdbaarheid is prima; de lipstick houdt het zo’n drie à vier uur vol.

Alleen ja, die kleur… Ik denk dat de kleur een stuk mooier zal staan bij dames met een getinte huid. Maar op de foto’s had ik mijn zomerkleurtje nog, dus getinter dan dit word ik ook niet. En bij mijn bleke huid staat zo’n kleur gewoon niet. Jammer, want de lipstick zelf is verder goed!

BEAUTY REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET 11

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Het is duidelijk dat ik de kleur van deze lipstick vreselijk vind. De lipstick zelf is echter goed. Daarom vind ik het extra jammer dat de kleur heel anders is dan verwacht. Sorbet is denk ik een prima kleur voor getinte dames, maar mocht je net als ik een (heel) lichte huid hebben, dan kan je deze kleur beter overslaan.

Nvey ECO Advanced Care Lip Colour kost €25,99 (4 gram) en is verkrijgbaar op SoloBioMooi.nl.

Wat vind jij van deze lipstick? Draag jij wel eens dit soort kleuren?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

11 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW NVEY ECO ADVANCED CARE LIP COLOUR – 360 SORBET

  1. lous zegt:

    Dat is wel een heel groot verschil met de rode lipstick die je dacht te krijgen! Wat raar, zo’n mix up. Maar al is de kleur het niet, de lipstick op zich klinkt heel goed en prettig.

  2. Petra zegt:

    “Nou de kleur vind ik je eigenlijk wel staan, maar het is niet een “Saarkleurtje”…jammer wat je bent wel te spreken over de kwaliteit,…dan is het zo zonde, als hij zo hel anders is dan je verwacht had…

  3. Pirre zegt:

    Wat jammer! Heb je ‘em eindelijk en dan valt die zo tegen 😞 op de foto’s vind ik het idd nog wel meevallen, maar ik geloof je op je woord hihi. Volgende keer beter 👍🏻

Geef een reactie

