MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 8

Vorige week dinsdag was ik jarig en ik heb heel veel leuke cadeautjes gekregen. Vandaag laat ik alles aan jullie zien!

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 10

Van mijn zus kreeg ik een vorm om chocolade paaseieren te maken. We waren in het voorjaar naar een braderie in Soest en daar was een kraampje die verschillende vormen voor paaseieren verkocht. Ze zijn allemaal van een chocoladefabriek geweest, die is gesloten en vervolgens hun vormen heeft verkocht. Ik mocht een vorm uitzoeken en dat is deze geworden.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 11 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 12 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 13

Van mijn ouders kreeg ik een kookboek van Bill Granger, een van de laatste die ik nog van hem moet. Ook kreeg ik het spel Machiavelli. Dit had ik een paar jaar geleden met wat neven en nichten gespeeld en toen vond ik het super leuk. De laatste tijd zijn we thuis veel spelletjes aan het spelen en toen moest ik weer aan dit spel denken. Als laatst kreeg ik de Carmen Celebrity 3-in-1 krultang. Deze wilde ik al een tijdje heel graag hebben, dus ik ben er super blij mee! Alleen… ik ben een curling wand gewend en een krultang met klem werkt toch even héél anders. De eerste poging tot krullen maken was dan ook zwaar mislukt. Mocht je nog tips hebben over hoe ik hem het best kan gebruiken dan hoor ik dat graag! Ik ga gewoon een hoop Youtube tutorials kijken en dan lukt het hopelijk daarna wel.

Mijn vriend Alexander is vier dagen voor mij jarig. We hadden pas daarvoor kaarten voor een concert van Muse gekocht en besloten die aan elkaar te geven (anders zou het wel heel duur worden allemaal). Dus 10 maart gaan wij samen naar Muse! Yaaaay, zo veel zin in!

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

Van mijn vriendinnen Kaoutar en Linda kreeg ik een pasta kookboek van de Zilveren Lepel en deze super schattige set met cupcake tools.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 5

Van mijn vriendin Irene kreeg ik de Rituals Happy Mist Bed & Body Mist. Ze wilde weten of er nog een product van Rituals was dat ik graag wilde hebben en ik zei dat de oranje lijn mijn favoriet is en dat ik anders graag een keer de Bed & Body Mist wilde proberen. Maar er bleek ook zo’n mist van mijn favoriete lijn te bestaan! Yummy!

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 4

Van mijn vriendin Tamara en haar vriend Patrick kreeg ik deze schattige hartjes etagère met allemaal cupcakespullen, badeendrietjes, een spiegeltje met een quote over knuffels en een bon van de H&M voor €15. Ik heb al een hoop spullen bij H&M gezien die ik heel leuk vind, dus grote kans dat ik binnenkort al gebruik ga maken van de bon.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 7 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 6

Van mijn beste vriendin Charlotte en haar vriend Felix kreeg ik allemaal willekeurige, leuke spullen: een sleutelhanger, hem/haar servetten, een koekjesstempel, bijenprikkers, Londen stickers, cupcake tape en als laatste deze ge-wel-di-ge poster van Sherlock.

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 3 MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 2

Ik vind hem zó mooi! Ik ben groot Sherlock Holmes fan en vind de serie Sherlock helemaal geweldig, dus deze poster is echt perfect. Ik ga binnenkort even een lijst kopen en dan krijgt hij een mooi plekje aan mijn overvolle muur. Voor wie benieuwd is: de poster is een print van de artiest Alice X Zhang. Hij is gelimiteerd, dus als je er ook een wilt hebben kan je er beter snel bij zijn!

MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES 9

Verder kreeg ik van een tante een bon van €5 voor de DA drogist en van mijn schoonouders een envelop. Ik ben dus helemaal verwend de afgelopen week en ben overal echt super blij mee!

Wat vind jij van mijn cadeautjes?

Xx Sarah

15 gedachtes over “MIJN VERJAARDAGSCADEAUTJES

  1. Petra zegt:

    Wat een heerlijke cadeautjes, je krijgt gewoon een feestgevoel als je er naar kijkt…de vorm voor de paaseitjes vind ik super, maar ook van de bijenpins krijg ik een dikke dikke glimlach rond mijn mond…

  2. Florentine zegt:

    Wat een gave cadeaus!!! Ik snap dat je heel blij bent met die paasei vormpjes, erg leuk! En ook die mist van rituals is erg leuk! Ik heb hem toevallig ook voor mijn verjaardag gekregen, en ja, hij ruikt lekker..
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! 😉

Geef een reactie

