BEAUTY: REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 5

Ik draag niet veel make up, maar een beetje bronzer is voor mij echt onmisbaar. Het zorgt net even voor het gezonde kleurtje dat mijn bleke huid wel kan gebruiken. Mijn favoriete bronzer van Dr. Hauschka is bijna op, dus het werd hoog tijd om een nieuwe bronzer uit te proberen. Ik koos bij SoloBioMooi.nl deze BoHo bronzer uit. Benieuwd of hij net zo goed is als mijn favoriet van Dr. Hauschka? Lees dan snel verder.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 6 BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 7 BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 8

De  bronzer zit in een rond doosje van karton. De bovenkant kan je er helemaal vanaf halen en is transparant, zodat je gelijk kan zien welke kleur je hebt. De bronzer is dierproefvrij en is daarnaast verrijkt met 100% natuurlijke ingrediënten, zoals olijfolie en abrikozenpitolie. Het is een gebakken bronzer. Normaal draag ik altijd matte bronzer en gebakken producten zijn vaak heel glanzend, dus dit maakte mij wel even bang om er als een discobal te gaan uitzien. Ik heb de bronzer in de kleur 01 Terre d’Opale. Dit is de lichtste kleur uit het assortiment van BoHo en hij bevat kleine, gouden glansdeeltjes.

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 9 BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 10 BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 11

HET RESULTAAT

De eerste keer dat ik de bronzer aanbracht vond ik hem te donker en veel te glanzend. Ik ben meer van de subtiele bronzers en deze vond ik te opvallend. Omdat ik de kleur in de verpakking zo mooi vond besloot ik de bronzer op verschillende manieren aan te brengen. Uiteindelijk kwam ik bij mijn waaierkwast uit en daarmee is het resultaat gewoonweg prachtig! Precies genoeg kleur en glans. Ja ja, dat lees je goed: ik, die zegt een glanzende bronzer heel mooi te vinden! Dat komt nooit niet vaak voor. Als je de bronzer met een blush/bronzer kwast aanbrengt is het wel belangrijk om de kwast even goed af te tikken voordat je hem aanbrengt, anders is de kleur gewoon te donker.

In de zomer heb ik de bronzer weinig gedragen, omdat ik het niet fijn vind om glanzende producten op mijn gezicht te dragen als de zon schijnt (dan zie je echt overal glittertjes). Maar nu het najaar is haal ik de bronzer regelmatig tevoorschijn.

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE

Hier heb ik de bronzer alleen aangebracht op de linkerkant van mijn gezicht, zodat je het verschil kan zien. Deze foto is afgelopen zomer gemaakt, dus mijn huid was een paar tinten donkerder dan nu. Nu bronzer dekt ook: mijn sproetjes waren opeens een stuk minder goed zichtbaar.

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 3 BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 2

Aangebracht met een blush kwast. Zoals je ziet geeft de bronzer veel kleur en glans af. Omdat ik gewend ben matte bronzers te dragen, vind ik dit te heftig voor mezelf. 

BEAUTY REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE 4

Aangebracht met een waaierkwast. Zo vind ik hem het mooist! De kleur is niet meer zo heftig en de glans is mooi en subtiel. 

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Wat een mooie bronzer is dit zeg! Wauw! Normaal ben ik niet zo van de bronzers met een glans of glitter erin, maar deze is echt prachtig. Hij gaat gelijk op mijn favorietenlijstje, naast die van Dr. Hauschka. De kleur is goed, de glans is heel subtiel en mooi en de bronzer is ook nog eens ontzettend zuinig in gebruik, omdat hij het mooist is als je hem met een waaierkwast aanbrengt. Super product!

De bronzer is in negen (!) verschillende kleuren verkrijgbaar. Voor iedere huidskleur zit er dus wel een goede kleur bronzer tussen. De kleur uit deze review is de lichtste kleur uit het assortiment.

De BoHo Terra Cotta bronzer kost €12,95 voor 9 gram. Hier doe je een hele lange tijd mee, dus ik vind het een goede prijs. De bronzer is verkrijgbaar bij SoloBioMooi.nl.

Wat vind jij van deze bronzer? Welke bronzer gebruik jij momenteel?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

10 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BOHO TERRA COTTA BRONZER – TC 01 TERRE D’OPALE

  1. PetraPetra zegt:

    hij is erg mooi, maar wel subtiel met de waaierkwast aangebracht,zelf heb ik een aantal producten van Boho en die bevallen stuk voor stuk echt heel fijn…een bronzer heb ik zelf nog niet van dit merk, misschien in de toekomst dat ik er wel eens eentje aanschaf, want de kwaliteit is vast ook heel fijn van dit merk

Geef een reactie

