FASHION: SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO

FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO

Oo meiden, ik heb Zalando ontdekt. En dat had ik beter niet kunnen doen. Ik kende Zalando natuurlijk al jaren van naam, maar vond de reclames altijd zo vreselijk irritant dat ik gewoon weigerde de website te bezoeken. De tijd van de Zalando reclames met gillende dames en bange pakketbezorgers is gelukkig voorbij en dat is maar goed ook, want toen ik laatst per ongeluk (ja echt!) op de website terecht kwam zag ik veel te veel leuke dingen. Ik bestelde er drie paar schoenen (niet in één keer, hoor), die ik vandaag aan jullie laat zien.

Ik heb echt een lichte schoenenverslaving. Vooral de afgelopen jaren koop ik regelmatig een paar nieuwe schoenen. Schoenen zijn leuk en mooi en ze komen altijd wel van pas. Achter mijn bed staan stapels schoenendozen, voor mijn bed staan stapels schoenendozen, naast mijn bed staat een kastje met schoenen en tegen mijn cd kastjes aan staan nog zes paar laarzen. Het onderstaande nummer is ongeveer mijn lijflied geworden. Tja, wat kan ik zeggen? Ik hou gewoon van schoenen.

SANDALEN

FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 2

Oké, nu denk je misschien: Saar, het is najaar, waarom koop je in vredesnaam sandalen? Nou, omdat ik dit soort sandalen al mega lang zocht! Geen grapje, ik was serieus al twee jaar lang op zoek naar dit soort sandalen. Wat een enorme opluchting was het dan ook toen ik ze opeens bij Zalando zag! De huid bij mijn enkels gaat bij mij heel snel open. Schoenen met ritsen aan de achterkant resulteren bij mij altijd in een licht bloedbad bij mijn voeten, dus na vele jaren dat ik te eigenwijs was die sla ik over. Maar toen ik sandalen zonder achterkant probeerde, schoof mijn voet steeds te ver naar achteren. Wat ik nodig heb zijn sandalen met een deel tussen je teen en een dichte achterkant zonder rits. En die worden bijzonder weinig gemaakt. Nu heb ik alvast een reserve paar voor de volgende zomer. Opluchting! Ze zijn helaas niet meer te koop, maar kostten iets van €18 en zijn van Even Odd.

VETERSCHOENEN

FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 4 FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 3 FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 5

Veterschoenen stonden al een aantal jaar op mijn verlanglijstje. Ik had al meerdere keren dit soort schoenen gepast (voornamelijk bij Sacha), maar vond ze te duur of ze zaten niet goed (die dingen zijn smal!). Dus toen ik deze van Even Odd zag gingen ze gelijk in mijn winkelmandje. Ze vallen heel klein, dus ik ben blij dat ik voor de zekerheid een grotere maat heb gekozen. En ik vind ze leuk! Kan ik eens een keer afwisselen met mijn andere platte schoenen. Ook deze zijn helaas niet meer te koop en kostten iets van €18.

OVERKNEE LAARZEN

FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 7 FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 6 FASHION SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO 8

En dan nu mijn favoriete aankoop: deze overknee laarzen van Anna Field. Ik vind ze zo mooi! Ik had van mijn schoonouders geld gekregen voor mijn verjaardag en heb ze daarmee gekocht. Ook leuk: als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je €5 korting bij besteding van minimaal €30, dus de laarzen kostten maar €45, in plaats van €50 (ook goedkoop voor overknee laarzen). Ik was vooral heel benieuwd of ze wel echt tot over mijn knie zouden komen, omdat ik tot nu toe nog niks ben tegengekomen dat dat claimt te doen en dat ook echt doet (#tallgirlproblems). Maar deze komen gelukkig nét over mijn knie. Ze vallen trouwens wel heel groot. Ik trek 2 paar sokken aan als ik ze draag, omdat ik anders ga sloffen. Niet dat ik dat erg vind, want ik draag ze toch alleen maar in het najaar en dan zijn mijn voeten steevast twee ijsklontjes. Maar mocht je ze ook bestellen is dit zeker iets om rekening mee te houden. Je vindt de hier.

En dat waren mijn mooie nieuwe schoenen! Ik denk dat het de laatste schoenen zijn die ik dit jaar koop, want de komende maanden ga ik niet naar de IJhallen, dus er liggen ook geen tweedehands budgetkoopjes op de loer. Maar ja, mezelf kennende kom ik binnenkort nog een paar beauties tegen. Ach, je bent een schoenenliefhebber of je bent het niet!

200 (21)

Wat vind jij van deze schoenen? Heb jij de afgelopen tijd nog nieuwe schoenen gekocht?

Xx Sarah

17 gedachtes over “FASHION: SHOPLOG – 3 X NIEUWE SCHOENEN VAN ZALANDO

  1. Petra zegt:

    ohhh, de overknee laarzen zijn echt heel erg leuk en ze zijn inderdaad niet heel erg duur, helaas heb ik veel te dikke kuiten voor zulke laarzen (sniksnik )….. ook de veterschoenen vind ik superleuk om te zien en dit soort schoenen draag ik ook altijd heel erg graag

  2. Akosua zegt:

    Wat een leuke schoenen! Ik vind vooral de veterschoenen erg mooi. Ik hen echt een schoenentic, maar gelukkig kan ik die telkens beter bedwingen. Vooral door niet naar online schoenensites te gaan.

  3. Pirre zegt:

    Haha, high five voor de schoenen verslaving (thank god ben ik niet de enige XD) Ik vind veter schoentjes iets minder (tja, ieder z’n eigen smaak), maar die laarzen vind ik echt heel vet! Die sandalen ook, maar brrrrr ik met er nu niet aan denken *koud* ;p

  4. kaoutarschrijft zegt:

    Bhahaha dat je een schoenenliefhebber was, dat wist ik! Maar wow die overknee schoenen, liefde! Ik wou je net vragen of je niet te koud hebt als je ze draagt, maar zo te lezen blijf je de koukleum die je altijd was :p

Geef een reactie

