BEAUTY: REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL

BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL 4

Sinds ik twee jaar geleden voor het eerst een body oil gebruikte ben ik hooked. Ik snap niet hoe ik steeds het geduld heb gehad om me in te smeren met een dikke laag bodylotion en die goed te laten intrekken. Begrijp met niet verkeerd, ik ben nog steeds dol op bodylotion, maar body oil is gewoon ideaal voor als je geen tijd of zin hebt om lang te wachten. Plus je krijgt er een heel gehydrateerde huid van! Ik was dan ook heel nieuwsgierig naar de body oil van Lovea, die ik vandaag review.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL 2 BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL 3

De body oil zit in een transparante pompflacon. De olie is voor de droge huid, maar als je geen droge huid hebt en je zoekt een body olie kan je hem natuurlijk gewoon gebruiken. De ingrediëntenlijst ziet er goed uit. Ik ken niet alle ingrediënten, maar ik zie er een aantal verzorgende ingrediënten tussen staan.

HET RESULTAAT

De body oil doet wat hij moet doen: mijn huid heel goed verzorgen. Ook trekt hij snel in. Precies zoals het hoort dus! Maar toch is er iets waardoor ik deze body oil eigenlijk nooit meer gebruik en dat is… de geur. Want oooooo wat vind ik die vies! De geur is echt mierzoet. Het is net alsof je je onderdompelt in snoepjes. Nu ben ik dol op zoetigheid, maar dan om te eten en niet voor op mijn huid. De geur is ook nog eens duidelijk aanwezig. Dat is super als je hem lekker vindt, maar als je dat niet vindt is het natuurlijk een nadeel. Jammer, want ik heb een bodylotion van Lovea en die ruikt ontzettend lekker. Ik had dan ook gehoopt dat de body oil dezelfde geur zou hebben, maar helaas.

BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL 5 BEAUTY REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL 6

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Een goede body oil, die goed verzorgt en snel intrekt. Helaas vind ik de geur drie keer niks, waardoor ik hem niet meer gebruik. Houd je van zoete geurtjes, dan is dit het ideale product voor jou! Ben je er, net als ik, minder fan van, dan kan je deze body oil beter skippen. Gemiste kans!

Lovea Nature Argan Regenerating Body Oil kost €9,99 (125 ml) en is verkrijgbaar bij SoloBioMooi.nl.

Wat vind jij van deze body oil?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

6 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW LOVEA NATURE ARGAN REGENERATING BODY OIL

  1. chucky1012 zegt:

    Fijne en eerlijke review!
    Maar dit moet ik kopen 😉
    Heerlijk zo een zoete geur.
    Ik hou van dit soort huidverzorgingsproducten die de huid goed hydrateren omdat ik in de herfst en winter een droge huid heb en het wat vlekjes heeft.

    Xoxo

  2. Evelien - http://www.ohfashion.nl zegt:

    Jammer zeg, dat je de geur niets vind! Ik denk dat ik hem wel lekker zou vinden, dus ik ga ‘m zeker onthouden 🙂

Geef een reactie

