BIZARRE BEAUTY: BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS

BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 3

Mijn schoonmoeder had een tijd geleden van iemand de facial massage cups van Bellabaci gekregen. We vond het maar een raar product en hadden er veel lol om. Want ja, een cup op je gezicht ziet er niet bepaald charmant uit. Ik mocht ze van haar lenen om te reviewen, al werd dat niet zo’n succes. Waarom, dat lees je in dit artikel!

OVER DE FACIAL CUPS

BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 5 BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 6 BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 4 BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 7

Bellabaci heeft verschillende cupping producten in haar assortiment. Ik ken het fenomeen cupping wel, maar wist niet er ook cups speciaal voor je gezicht waren. Maar volgens Bellabaci heeft het vele voordelen. Het merk beschrijft haar product als volgt:

“De Bellabaci Facial cup heeft een stimulerende werking op de huid en onderliggende weefsels (lederhuid en onderhuidbindweefsel). Dit geeft een ontspannen, diepe en comfortabele massage die de bloedcirculatie verhoogt en dode huidcellen verwijdert. Een gezichtsmassage is een geweldige manier om de dagelijkse stress te verminderen en het kan helpen om weer een gezonde jeugdige huid te krijgen.”

De cups komen in een kartonnen doosje met daarin ook een gebruiksaanwijzing. Gelukkig maar, want ik was nogal huiverig om het op mijn gezicht te gaan gebruiken. De set bevat twee maten cups. Na meerdere malen de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen besloot ik me maar aan de cups te wagen.

HET RESULTAAT

BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS BIZARRE BEAUTY BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS 2

En dit was het resultaat. Aaah! En mijn camera pakte de rode kleur niet eens goed op. In het echt was de rode plek nog 10 keer erger! Ik ben nog nooit zo blij met mijn pony geweest, haha. In de gebruiksaanwijzing wordt al gewaarschuwd dat je de cups niet te lang op dezelfde plek mag houden, omdat je daar cupping kisses van kan krijgen. Daar had ik natuurlijk geen zin in, dus ik heb de cup overal zo kort mogelijk gehouden. Maar toch heb ik een week lang met een cupping kiss op mijn voorhoofd rondgelopen. Mijn vriend zei dat het nog wel meeviel en alleen goed te zien was als je er echt naar zocht. Maar dat zei hij denk alleen als troost, want toen mijn schoonmoeder de plek zag schoot ze meteen in de lach. Geen facial cupping meer voor mij dus!

Mocht je de set toch nog zelf willen proberen: hij kost €37,95 en is verkrijgbaar op de website van Bellabuci.

Wat vind jij van de facial cups? Heb jij wel eens zoiets geprobeerd?

Xx Sarah

9 gedachtes over “BIZARRE BEAUTY: BELLABACI – A KISS OF RADIANCE FACIAL MASSAGE CUPS

  1. BeautyOpinie zegt:

    Ik moest toch eigenlijk wel een beetje lachen, om het verhaal met je schoonmoeder. Ik kan me voorstellen dat ze elke keer moest lachen;) Wat een bijzonder concept, maar ik denk niet dat ik dit ooit zou proberen nu ik jouw verhaal heb gelezen.

  2. Petra zegt:

    wat grappig is deze post om te lezen…, echt als ik je zou zien zou ik toch wel een beetje stiekem in mijn vuistje je uitgelachen hebben en als ik zo een “cupping kiss” op je voorhoofd zou zien…je kunt natuurlijk omdat het geen succes is deze cups, in de cups nog altijd orcideeen in zetten…hihi, leuke post, die behoorlijk op mijn wat losgeslagen fantasie heeft gewerkt….

Geef een reactie

