WINACTIE: WIN 2 X €20 SHOPTEGOED BIJ HOESJES-OUTLET.NL!

hoesjesoutlet2

Nog heel even en dan is het Kerstmis! Tijd voor een leuke winactie! Van Hoesjes-Outlet.nl mag ik twee lezeressen blij maken met €20 shoptegoed. Wil jij jouw mobiel opleuken met een nieuw telefoonhoesje of andere accessoires? Lees dan snel verder om te ontdekken hoe je kans kan maken op deze prijs!

Hoesjes-Outlet.nl verkoopt veel telefoonhoesjes en –accessoires voor een lage prijs. De hoesjes zijn voor verschillende iPhones en Samsung telefoons. Zo verkopen ze ook Samsung Galaxy S5 hoesjes, wat ik zeker ga onthouden omdat ik van plan ben die telefoon te nemen. Hoesjes-Outlet verkoopt zowel blanco hoesjes als hoesjes met vrolijke prints of quotes. Mijn favorieten zijn deze hoesjes:

hoesjesoutlet4 hoesjesoutlet5 hoesjesoutlet6             hoesjesoutlet7 hoesjesoutlet8 hoesjesoutlet3

Zijn ze niet schattig? ❤ Al deze hoesjes kosten €9,99, net als de meeste hoesjes in de webshop. Van het shoptegoed kan je dus zo’n 2 telefoonhoesjes bestellen!

WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN?

  • Volg mijn blog op Bloglovin.
  • Laat een comment achter waarin je vertelt dat je meedoet. Vergeet geen geldig e-mail adres achter te laten, want de winnaars/winnaressen ontvangen in een e-mail een couponcode met het shoptegoed. Vertel ook welke stappen je hebt genomen om kans te maken op het shoptegoed.

WAT KAN JE DOEN VOOR EXTRA KANS?

Welke hoesjes zijn jouw favoriet?

Xx Sarah

17 gedachtes over “WINACTIE: WIN 2 X €20 SHOPTEGOED BIJ HOESJES-OUTLET.NL!

  1. Eva Narcisz zegt:

    Wat een mooie kans. Ik doe graag mee. Ik kan nieuwe hoesjes gebruiken. Ik ga heeeeeeel hard duimen. Ik volg je op bloglovin en like hoesjes outlet op facebook. Fijne feestdagen gewenst

  2. Pirre zegt:

    Ik sla deze even over (een ander heeft het vast meer nodig dan ik), want ik heb net nieuwe hoesjes. Leuk dat je dit kan/mag doen, de winnaar zal er vast super blij mee zijn 😀

Geef een reactie

