MIJN KERSTCADEAUTJES

MIJN KERSTCADEAUTJES

O meiden, nog een paar dagen en dan is het alweer 2016! Wat gaat dit jaar ontzettend snel voorbij! Kerstmis is mijn favoriete tijd van het jaar en ik keek er dan ook al het hele jaar naar uit. En nu is het alweer geweest, snik snik. Gelukkig was het heel gezellig. Eerste kerstdag was mijn vriend bij mij en tweede kerstdag gingen we samen naar zijn ouders. Thuis kopen we altijd voor iedereen cadeautjes en ik heb veel leuke dingen gekregen.

MIJN KERSTCADEAUTJES 5

Ik ben groot fan van Jamie Oliver. Koken is een passie van mij en ik heb al zijn boeken. Behalve de laatste. Rond kerst heeft Jamie Magazine vaak een actie waarbij je een jaarabonnement met zijn nieuwe boek kan kopen en die had ik voor kerst gevraagd. En ik heb hem van mijn ouders gekregen. Super leuk! Alleen er was iets fout gegaan waardoor ik niet het nieuwste boek, maar het een na laatste boek van Jamie Oliver heb gekregen. Daarom staat het verkeerde boek op de foto, maar het goede boek komt later wel en ik ben er in ieder geval héél blij mee!

MIJN KERSTCADEAUTJES 3

We spelen thuis graag bordspelen en ik was al een hele tijd benieuwd naar Kolonisten van Catan. En nu kon ik hem eindelijk spelen! Ik vind het echt een heel leuk spel. Zeker een aanrader als je van strategiespelen houdt.

MIJN KERSTCADEAUTJES 2

Ik spaar al jarenlang servies van Blond Amsterdam en ik heb wat mooie dingen gekregen om mijn verzameling mee uit te breiden. Van mijn vriend kreeg ik dit super schattige pizzabord. Mijn zus gaf mij een ontbijtkom uit de Even Bijkletsen serie. Deze heb ik al in het groen en gebruik ik elke dag, dus nu heb ik er een om mee af te wisselen. Mijn beste vriendin kwam op kerstavond spontaan langs om cadeautjes te brengen en ook zij had ik van Blond Amsterdam voor me gekocht: dit schattige kerstschaaltje. Verder kreeg ik van haar een koekjessleutelhanger in een lief pinguïndoosje en mini marshmallows, omdat die laatst overal uitverkocht waren en ik daardoor van slag was, haha.

MIJN KERSTCADEAUTJES 4

In mijn favorieten van september liet ik twee heel mooie waxinelichthouders zien die ik toen net had gekocht. Van mijn zus kreeg ik nog twee versies daarvan. Waar de andere twee veel roze/rood en groen hadden, zijn deze meer beige. Ik vind ze erg mooi!

Ik ben dol op flanellen pyjama’s. Ze zitten zo lekker en als ze een schattig printje hebben ben ik helemaal blij. Ik heb een geweldige roze pyjama met pinguïns, maar die is zo oud en versleten dat er een grote scheur in is gekomen. Die moet dus helaas weg… Maar gelukkig kreeg ik van mijn ouders deze leuke grijze pyjama met sterren. Heb ik alsnog een schattige pyjama! 🙂

MIJN KERSTCADEAUTJES 6

Verder kreeg ik nog wat leuke hebbedingetjes. Ik vind schapen heel tof (vraag niet waarom, ik weet het zelf ook niet, haha) en kreeg daarom van mijn moeder deze leuke mok. Ik heb alleen al mega veel mokken, dus ik ga er een klein plantje in zetten 🙂 Van mijn zus kreeg ik een waxinelichthouder in de vorm van een pinguïn. Schattig! En omdat ik pinguïns leuk vind kreeg ik van mijn moeder ook nog een mini puzzel van pinguïns.

Van mijn schoonouders kreeg ik een half oudejaarslot. Mijn vriend en ik kopen elk jaar samen een lot in de hoop wat te winnen en zo te kunnen samenwonen en dit jaar kregen we er allebei nog een half lot van hen bij. Extra kans dus! Naja, de kans dat je iets wint is natuurlijk minuscuul, maar dromen kan altijd, toch? 😉

MIJN KERSTCADEAUTJES 7

Mijn beste vriendin kan heel goed tekenen en zij heeft ook zelf deze schattige kerstkaart gemaakt. Leuk hè? 🙂 Meer van haar werk vind je onder de naam Hannighan op haar website en Facebook

En dat waren alle cadeautjes. Wat is het toch een hoop! Ik vind het allemaal super leuk en vind het heel lief dat iedereen dit voor me heeft uitgezocht ❤

Wat heb jij voor Kerstmis gekregen?

Xx Sarah

13 gedachtes over “MIJN KERSTCADEAUTJES

Geef een reactie

