GELUKKIG NIEUWJAAR! + REMINDER WINACTIE 2 X €20 BIJ HOESJES-OUTLET.NL

2016

Gelukkig nieuwjaar! Het is gewoon alweer 2016! Het afgelopen jaar is echt voorbij gevlogen, maar er is ook zoveel gebeurd! 

Begin dit jaar had ik mijn scriptie herkansing niet gehaald en moest ik helemaal opnieuw beginnen bij een nieuw bedrijf. Dat werd ABN AMRO MeesPierson, een mooie afstudeerplek waar ik het ook goed naar mijn zin heb gehad. Gelukkig haalde ik deze scriptie wel in 1 keer en afgelopen zomer mocht ik mijn diploma in ontvangst nemen. Ik heb echt het gevoel dat dit allemaal alweer twee jaar geleden was, maar het is net een half jaar geleden. Raar idee! Inmiddels heb ik een fulltime baan, waar ik alweer een maand werk. Mijn proeftijd loopt bijna af, maar ik heb een paar dagen geleden te horen gekregen dat ik mag blijven. Super leuk!

Plannen voor in dit nieuwe jaar heb ik nog niet. Mijn doel was eerst om in 2016 een baan te vinden, maar die heb ik inmiddels dus al gevonden 🙂 Ik hoop dit jaar samen met mijn vriend Alexander te gaan samenwonen. Helaas heeft hij een hoop gedoe met zijn scriptie (hij heeft dezelfde examinator als ik had, grrr..), waardoor hij studievertraging heeft opgelopen. Hopelijk haalt hij dit jaar een voldoende en kan ook hij zijn diploma in ontvangst nemen. Daarna een baan en kunnen we op zoek naar een woning.

Misschien toch iets dat ik moet gaan doen… Ik ben een tijdje geleden begonnen met het schrijven van een kinderboek. De tekst is al een hele tijd af, maar ik moet nog tekeningen maken en dat schiet niet echt op. Dus mijn doel voor 2016 wordt het kinderboek compleet maken en naar een uitgeverij sturen. Spannend!

Nog iets heel anders: op mijn blog loopt nog een winactie waarbij 2 lezeressen €20 shoptegoed bij Hoesjes-Outlet.nl kunnen winnen. Hier vind je het artikel. Daarin staat ook informatie over hoe je mee kan doen aan de winactie.

Hebben jullie nog plannen voor 2016? Of goede voornemens? In ieder geval hoop ik dat 2016 een heel mooi jaar voor jullie wordt! 🙂

Xx Sarah

9 gedachtes over “GELUKKIG NIEUWJAAR! + REMINDER WINACTIE 2 X €20 BIJ HOESJES-OUTLET.NL

  1. Pirre zegt:

    Wat gaaf dat je aan je boek gaat werken! Ben heel benieuwd, straks ligt ‘ie gewoon in de winkel, zou tof zijn toch?! ;p Ik wil vooral héél veel gaan genieten in 2016, o.a. van het concert van Adele, de voorstelling van ballen (Zwanenmeer), de show van cirque du soleil en van onze mega lange vakantie naar (waarschijnlijk) Bali. Nu al zin in 😀

Geef een reactie

