BEAUTY: BUDGET TIP – MAKE-UP KWASTEN VAN ALIEXPRESS

BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 7

Toen ik me een aantal jaar geleden wat meer met make-up ging bezinghouden, kocht ik een kwastenset op Ebay. Op zich een prima set, vooral voor de lage prijs, maar inmiddels vallen ze allemaal uit elkaar en de kwaliteit is ook niet echt super. Ik was van plan om de kwasten van Real Techniques te kopen, maar kwam op AliExpress deze kwastenset tegen. De set kreeg een heel goede waardering en sommige kopers zeiden in hun review dat ze deze kwasten nog beter vinden dan die van Real Techniques en M.A.C.! Ik was toch wel erg benieuwd geworden en besloot ze te bestellen.

BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS

De kwasten zijn per stuk ingepakt. 

Voor iets meer dan 6 euro krijg je een set van 11 kwasten: een concealer kwast, blending kwast, platte oogschaduwkwast, wenkbrauw/eyeliner kwast, blush kwast, bronzer kwast, stippling kwast, platte foundation kwast, poederkwast, een kleine poederkwast (handig voor shapen!) en een kleine kabuki kwast. Super toch? Het enige dat ik nog mis is een fluffy oogschaduwkwast. Er zit alleen een platte bij van stevige haren, maar dat soort kwasten vind ik niet voor alle oogschaduws even prettig werken. Maar hé, voor die prijs mag ik niet klagen.

BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 3BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 4 BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 5 BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 6

Ik verwachte eigenlijk weinig van de kwasten, maar ik ben heel blij verrast! De kwasten zien er leuk uit door de houten steel. Alle kwasten zijn gemaakt van synthetische haren en ze zijn echt super zacht! Vooral de gezichtskwasten voelen heel zacht aan op het gezicht. Ik heb alle kwasten na ontvangst gewassen en de haren blijven goed zitten. Of de kwasten net zo goed zijn als die van Real Techniques of M.A.C. weet ik niet, want ik heb daar geen kwasten van. Maar het is een goede set en ik raad hem dan ook zeker aan!

BEAUTY BUDGET TIP MAKEUP KWASTEN VAN ALIEXPRESS 2

Je kan de kwasten hier bestellen. Voor een set van 11 stuks betaal je €6,23. De verzending is gratis en je kan met iDeal betalen. Wat een koopje!

Heb jij nog een budget tip?

Xx Sarah

11 gedachtes over “BEAUTY: BUDGET TIP – MAKE-UP KWASTEN VAN ALIEXPRESS

  1. Pirre zegt:

    Heb ik net het internetshoppen afgeschaft (ik zie echt TE veel leuke dingen haha), kom jij weer hier mee! 😉 Klinkt goed zeg…wie weet ga ik toch stiekem even…. (foeiii)

  2. Petra zegt:

    ze zien er heel leuk uit, niet te veel opsmuk aan de handvaten en het hout spreekt mij wel aan….dat vind ik wel iets hebben eigenlijk, ik had geen idee dat je bij Ali ook met ideal kon betalen, en dat maakt het zeker aantrekkelijker om er eens iets te bestellen…fijne tip is dit!…

Geef een reactie

