SPAM JE BLOG!

spamjeblog

De laatste keer dat ik een ‘spam je blog’ artikel plaatste is alweer meer dan een half jaar geleden. Hoog tijd dus om iedereen weer de kans te geven om zijn of haar blog te spammen. Heb jij ook een blog die je graag met de rest van de wereld wil delen? Of ben je op zoek naar leuke blogs? Lees dan verder.

Normaal vind ik het niet leuk als lezeressen ongevraagd een link naar jouw blog in de comments plaatsten. Hoe blij ik ook ben met jullie comments (bedankt daarvoor!), als je een link plaatst verwijder ik hem. Als je een link naar je blog wilt plaatsen kan dat bij de contactgegevens, zodat andere bezoekers op jouw naam kunnen klikken om doorverwezen te worden. Maar vandaag ga ik geen enkele link verwijderen. Iedereen mag namelijk zijn of haar blog spammen in de comments!

Laat dus vooral je link hieronder bij de comments achter en vertel eventueel wat voor blog je hebt. Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus houd je vooral niet in! Heb je ook Bloglovin? Laat dan ook daarvan een link achter, zodat anderen je kunnen volgen. Mocht je mij nog niet volgen, mij kan je hier volgen op Bloglovin.

tumblr_mf4tm1Y8961qfsqnto1_500_large

Xx Sarah

16 gedachtes over “SPAM JE BLOG!

  1. charlottologique zegt:

    Leuk idee! Ik ben nog maar net gestart met bloggen, dus is het wel interessant om hier gebruik van te maken 🙂

    Mijn blog bevat tot nu toe enkele artikels over verzorgingsproducten en wat motivatie voor de studenten onder ons (net zoals mij). Neem gerust een kijkje en laat eventueel een reactie achter, zo kan ik ook nieuwe blogs ontdekken! https://charlottologique.wordpress.com

    Bedankt Saar! X

  2. Pirre zegt:

    Yayyyy, leuk! Ik denk dat je mij inmiddels wel ‘kent’ ;p, maar misschien vinden andere lezers dit nog leuk: Mijn lifeblog kan je vinden op http://www.megapirre.wordpress.com =) Ik blog over werkelijk van alles wat mij bezig houdt. Nagellak, liefde, ergernisjes, persoonlijke verhalen en mijn roze kerstboom XD

  3. SoBeautyWomen zegt:

    Wat leuk dat we mogen spammen, we zijn je meteen even gaan volgen via bloglovin!
    Wij zijn twee dames die net 1,5 maand bezig zijn met bloggen op: http://sobeautywomen.wordpress.com
    Hier plaatsen wij van alles, van beauty tot persoonlijke artikelen. Zo nu en dan komt er ook een leuke DIY online op onze blog.
    We zouden het heel leuk vinden als je een kijkje neemt op onze blog :).

    Liefs

  4. All About Bertina zegt:

    Ben jij net zo dol op beauty als ik? Dan zit je helemaal goed op allaboutbertina.nl, dagelijks plaats ik artikels over beauty maar ook komt er wel eens een fashion of lifestyle artikel online, kortom alles wat ik leuk vind en mee maak lees je op deze blog. Je zult voornamelijk veel reviews vinden over beautyproducten. Naast mijn blog vind je mij ook op YouTube waar iedere zondag om 16:00 een nieuwe video online komt. Ook ben ik te volgen op alle sociaal media. Benieuwd geworden? Neem gerust een kijkje!

  5. gittevanroeyen zegt:

    Bedankt dat we even mogen spammen haha , mijn naam is Gitte en ben al 4 maand trotse eigenaar van de blog https://gittevanroeyen.wordpress.com/
    Voornamelijk praat ik over make up ,kledij , of heb ik juist een hele random dag. Vandaag staat ook mijn eerste vlog online op mijn Youtube- kanaal genaamd : https://www.youtube.com/channel/UC1uDxLsad-yBDXiJAZNuaig
    Of ik hier mee verder ga , weet ik nog niet . Hangt er van af of ik er een goede respons op krijg! Liefs xxx

Geef een reactie

