BUDGETPROOF ALIEXPRESS SHOPLOG

shopping-fixed

(Oeps! Er is iets fout gegaan bij het inplannen. Dit artikel was eigenlijk voor zondag bedoeld. Hierdoor komt er zondag niks online.) Ik heb een lichte AliExpress verslaving. Elke keer als ik de website bezoek, zie ik weer allemaal leuke spullen en de meeste dingen gaan voor de laagste bedragen weg. Laatst reviewde ik al deze geweldige budgetproof kwastenset die ik bij AliExpress bestelde, maar ik heb er nog meer gekocht. Vandaag laat ik zien wat ik er de laatste tijd allemaal heb besteld.Β 

1

Ik heb nog nooit nepwimpers gedragen, maar het lijkt me leuk om ze een keer te testen voor mijn blog. Ik bestelde deze set van 10 paar nepwimpers voor maar €0,83! Met zo veel stuks moet het vast wel een keer lukken om ze goed aan te brengen, haha. Je vindt deze nepwimpers hier.

2

Sinds ik werk kom ik gewoon niet meer toe aan het lakken van mijn nagels. Ik heb gewoon nooit genoeg tijd om de nagellak rustig te kunnen laten drogen. Omdat ik nog allemaal (glitter)nagellak heb liggen en daar toch over wil kunnen bloggen, kocht ik deze nagelwielen. Ik zocht ze al een tijdje, maar kon ze in de gewone winkels niet vinden. Op AliExpress bestelde ik een set van 10 nagelwielen voor maar €1,89. Het resultaat zal wat anders zijn dan wanneer ik de nagellakjes op mijn eigen nagels swatch, maar nu kan ik er in ieder geval weer over schrijven πŸ™‚ Je kan deze set hier kopen.

3

Wie veel tekent kent ze vast wel: de Micron fineliners. Vroeger tekende ik heel veel en toen heb ik ook regelmatig deze fineliners gekocht. Inmiddels zijn ze allemaal bijna op en werd het tijd voor nieuwe. Toevallig kwam ik ze op AliExpress tegen voor maar €0,50 per stuk! Dat is een stuk goedkoper dan ze in de winkel zijn. Ik heb 5 verschillende diktes besteld en het zijn, zover ik kan zien, gewoon de echte. Geen namaak of zo. Ik ben er echt heel blij mee! Je vindt ze hier.

Ik heb sinds deze week een nieuwe mobiel (Samsung Galaxy S5 Neo) en had daarvoor een hoesje nodig. Ik vond verschillende leuke en kocht de volgende:

4

Kirby is zo schattig ❀ Toen ik dit hoesje zag moest ik hem dan ook kopen. Ik heb er €5,02 voor betaald (shop).

5

Een hoesje waar je ook pasjes en geld in kan doen is altijd handig. Ik bestelde hem in het bruin voor €2,81 (shop).

6

Ik ben groot fan van the Beatles, dus ging ik kijken of ze daarvan ook een hoesje hadden. Ik vond al snel deze super leuke en bestelde hem voor €3,77 (shop).

7

Screen protecter. Niet zo boeiend, maar wel nodig (€0,36 bij deze shop).

8

En dan nu het meest geweldige hoesje ooit. Er zit bij dit hoesje vloeistof tussen 2 stukken plastic, dus de eendjes bewegen ook echt. Super leuk! Ik heb hem al binnen en je gaat automatisch de hele tijd met je mobiel bewegen om de eendjes te zien zwemmen haha. Ik ben alleen een beetje bang dat het hoesje een keer in mijn tas kapot gaat, al lijkt hij heel stevig te zijn. Heeft een van jullie zoiets een keer meegemaakt? Ik bestelde het hoesje voor €2,83 bij deze shop.

9

Als laatst ben ik deze rok wachtende. Ik had hem al een tijdje op mijn wish list staan en besloot maar een poging te wagen. Hij is alleen in de maat one size verkrijgbaar en die is geschikt voor tailles van 65 – 80 cm. Wel moet je er rekening mee houden dat hij 3 centimeter groter of kleiner kan vallen. Zelf heb ik een taille van 77 cm en dan zal je natuurlijk zien dat de rok die ik krijg net te klein valt. De feedback bij de rok is ook heel wisselend. De een zegt dat hij alleen geschikt is voor mensen met een grotere kledingmaat en de ander heeft maat S en zegt dat hij strak valt. Lastig! Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat vallen en of hij net zo mooi is als op de foto. Ik kocht hem voor €8,81 bij deze shop. De rok is verkrijgbaar in meer kleuren en prints en ik vind de witte variant van deze rok ook heel mooi. Dus als hij goed zit gaat die de volgende keer in mijn winkelwagentje πŸ™‚

Tot zover mijn shoplog. Maar grote kans dat er meer AliExpress shoplogs zullen volgen. Ze hebben zoveel leuke spullen en de gratis verzending werkt natuurlijk ook goed mee πŸ™‚

Wat vind jij van mijn aankopen? En heb jij de laatste tijd nog wat leuks gekocht?

Xx Sarah

17 gedachtes over “BUDGETPROOF ALIEXPRESS SHOPLOG

    • saarenzo zegt:

      Vooral mezelf alleen de rok uit dit artikel, maar die heb ik nog niet ontvangen. Heb er wel eens 2 truien voor mijn zus gekocht. Daarvan zit er 1 goed en de andere is iets te klein.

  1. Petra zegt:

    wat een leuke spulletjes heb je aangeschaft, zelf heb ik pas een aantal dingen besteld bij ali express en ik heb er nu al een aantal van in huis en die zijn zo leuk….Ik moet mijn nu echt beheersen …

Geef een reactie

