BIZARRE BEAUTY: REGENBOOG SPROETJES

3828ba03-e57c-4e0e-8e7c-55714bead292.crop_792x417_0,2.resize_1200x630.format_jpeg.inline_yes

Eerst hadden we regenboog nagels, nog niet zo lang geleden was regenboog haar opeens helemaal in en nu is er weer een nieuwe trend die hiermee te maken heeft: regenboog sproetjes. Jep, dat heb je goed gelezen! 

En zo ziet dat er dan uit:

Rainbow-Freckles (8) Rainbow-Freckles (7) Rainbow-Freckles (6) Rainbow-Freckles (5) Rainbow-Freckles (4) Rainbow-Freckles (1) Rainbow-Freckles (2) Rainbow-Freckles (3)

Regenboog sproetjes zijn heel makkelijk om te maken. Je neemt een lip- of oogpotlood in een kleur naar keuze en tekent hiermee kleine sproetjes op je gezicht. Hoe extreem je het wilt maken kan je zelf bepalen. Houd het subtiel met een klein aantal sproetjes in een onopvallende kleur, of pak uit en kies voor veel sproetjes in felle kleuren. Lukt het je niet? Dan staan er op Youtube al verschillende tutorials om je op weg te helpen, waaronder de twee onderstaande.

Op buitenlandse websites lees ik dat ze verwachten dat deze beauty trend vooral in de zomer tijdens festivals door veel dames zal worden toegepast. Ik ben erg benieuwd. Zelf ga ik het in ieder geval nooit doen. Dan vind ik naturel sproetjes toch echt een stuk leuker. Ik vind de trend wel tof voor mooie foto’s voor in een tijdschrift of zo. Maar als ik opeens iemand op straat hiermee zie lopen zal ik er toch even gek van opkijken, haha.

Wat vind jij van deze nieuwe beauty trend?

Xx Sarah

Alle afbeeldingen komen van Popsugar.com, met uitzondering van de eerste afbeelding. Deze komt van aplus.com. 

13 gedachtes over “BIZARRE BEAUTY: REGENBOOG SPROETJES

  1. Eva zegt:

    Ik heb niet bepaald het idee dat dit buiten photoshoots en een handjevol Instagram-accounts een zomertrend gaat worden… Dit vind ik hetzelfde als glitterbaarden en glitterwenkbrauwen… Het is er wel, maar je ziet er niemand op straat mee lopen 😛

  2. louterliefde zegt:

    Toen ik het zag dacht ik gelijk: leuk voor op een festival. Haha! Ik vind het wel een leuk idee, en maakt je look gelijk wat feestelijker. Ik vind het ook meer een soort confetti op je gezicht dan sproetjes.

  3. BellamyzBlogzThingz zegt:

    HeyHey Girl!
    Je hebt een nieuwe volger erbij!
    Wow! Nice colors & picz ! Leuke Trend, lekker vrolijk!
    Ik zal persoonlijk ervoor kiezen om maybe één keertje voor op de foto om even gek te doen! En dan op mijn FB en Blog plaatsen.

    Meer zit er niet in voor mij hahaha!

    Leuk artikel!

    Liefs, B.
    XxxxX

Geef een reactie

