FASHION: OOTD – ROK VAN ALIEXPRESS

FASHION OOTD ROK VAN ALIEXPRESS 2

Vorige week liet ik zien wat ik allemaal heb besteld bij de budgetproof (en zeer verslavende!) webshop AliExpress. Waaronder een heel leuke rok. Een aantal van jullie waren benieuwd naar de rok en vroegen of ik erover zou schrijven als ik hem binnen had. U vraagt, wij draaien! Een paar dagen na het artikel kwam de rok toevallig binnen. Vandaag laat ik hem zien!

Mijn vriend Alexander was zo lief om zaterdag de foto’s te maken. Het was echt super koud buiten, dus ik sta echt als een omaatje op alle foto’s. Gelukkig zaten er een paar bruikbare bij (lees: waar ik niet in elkaar gedoken en met een driedubbele onderkin op sta, haha).

FASHION OOTD ROK VAN ALIEXPRESSFASHION OOTD ROK VAN ALIEXPRESS 4 FASHION OOTD ROK VAN ALIEXPRESS 3

Rok – Chicing (via AliExpress)
Trui – Street One
Panty – Primark
Enkellaarsjes – Dolcis

Ik kocht hem voor €8,81 bij deze shop (de prijs wisselt). Je betaalt hier geen verzendkosten. De rok is verkrijgbaar in meer kleuren en prints. Hij is alleen in de maat one size verkrijgbaar. Deze maat is geschikt voor tailles van 65 – 80 cm. Ik heb zelf kledingmaat 38 (en soms 40) en bij mij zit hij goed. De rok sluit met een rits aan de zijkant, maar de bovenkant is elastisch dus hij rekt wat mee. De stof is glanzend. Toen ik de rok uit de verpakking haalde vond ik hem heel raar aanvoelen, want hij is dikker en steviger dan ik had verwacht. Maar tijdens het dragen merk je hier niks van. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankoop!

Wat vind jij van deze rok?

Xx Sarah

10 gedachtes over “FASHION: OOTD – ROK VAN ALIEXPRESS

  1. Petra zegt:

    De rok is erg mooi, een lekker vrolijk patroon heeft hij….je kunt zien dat toch fijn valt, ook al is de stof wat dikker dan je verwacht had tijdens het dragen…hij staat je goed..

  2. Evelien - http://www.ohfashion.nl zegt:

    Hij is mooi! En gave prijs ook. Helaas pas ik geen one size, daar baal ik soms wel van als ik lekker snuffel bij Aliexpress.

Geef een reactie

