BEAUTY: REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING

BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING 2

Voor mijn gezicht gebruik ik twee keer per week een peeling. Meestal in de vorm van een scrub, maar soms probeer ik ook een enzyme peeling uit. Helaas bevallen deze niet altijd even goed. Ik was erg benieuwd naar de peeling van BIOMED. De afgelopen tijd heb ik hem getest. Benieuwd of deze enzyme peeling goed bevalt? Lees dan verder.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING 3

De producten van BIOMED bestaan voor 99% uit natuurlijke, pure ingrediënten. De producten zijn geschikt voor de gevoelige huid, dus daar ben ik met mijn gevoelige huid erg blij mee. BIOMED test niet op dieren. Ook bevatten de producten geen minerale oliën, parabenen, phenoxyethanol en synthetische parfum.

BIOMED Peel Me Up is, zoals de naam eigenlijk al zegt, een peeling. Deze enzyme peeling zit vol goede ingrediënten, waaronder ananas, pawpaw en een mix van blauwe bes, rietsuiker, esdoornsuiker, sinaasappel en citroen. De peeling werkt peelend (duh) en verwijderd talg, versterkt de collageensynthese, verbeterd het metamobilisme van de huid en stimuleert de celvernieuwing. Klinkt goed!

BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING 4

HET RESULTAAT

Ik gebruik de peeling twee keer per week. Ik doe de peeling op mijn gezicht voordat ik een haarmasker indoe en haal de peeling er weer af als ik het haarmasker uitspoel. Op de verpakking staat dat je de peeling 5 minuten moet laten zitten, maar ik laat hem altijd zo’n 10 minuten zitten, omdat ik het idee heb dat hij dat beter werkt.

Helaas geen voor- en na foto’s, want het is daar nu gewoon steeds te donker voor, plus op de foto’s die ik wel heb gemaakt zie je gewoon geen verschil. Maar ik voel het zelf wel! Omdat ik zo’n droge huid heb smeer ik mijn gezicht altijd gelijk in zodra ik onder de douche vandaan kom. En ik merk dan gewoon dat mijn huid na het gebruik van deze peeling veel gladder is. En het voelt gewoon schoon en fris aan. Ik gebruik hem twee keer per week en ben echt dik tevreden.

BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING 5 BEAUTY REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING 6

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Eindelijk een enzyme peeling waar ik heel enthousiast over ben! BIOMED Peel Me Up zorgt voor een schone, gladde huid en heeft een fijn prijsje. Aanrader!

BIOMED Peel Me Up peeling kost €14,99 (50 ml) en is verkrijgbaar bij Viata.nl. Meer informatie over BIOMED willen vind je op hun website en Facebookpagina.

Wat vind jij van deze peeling?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

5 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BIOMED PEEL ME UP ENZYME PEELING

Geef een reactie

