LIFESTYLE: INTERIEUR – DE SCHILDERIJEN VAN LEONID AFREMOV

when dreams come true

Sommige mensen weten al precies hoe ze hun toekomstige woning in gaan richten. Ik niet. Ik zie eerst wel waar ik terecht kom en hoeveel ruimte ik dan heb. Maar wat ik wel zeker weet is dat er dan een schilderij van Leonid Afremov aan de muur komt te hangen. Want oo, ik ben zo verliefd op zijn werk! Mijn vriend heb ik er gelukkig ook fan van gemaakt, dus ik hoef niet bang te zijn dat hij het niks gaat vinden. En omdat Leonid Afremov wat mij betreft veel meer bekendheid verdient, heb ik vandaag even een heel ander artikel dan normaal en laat ik mijn favoriete schilderijen van hem zien.

Leonid Afremov schildert verschillende dingen, maar voornamelijk mensen die door de regen lopen. Al zijn schilderijen zijn gemaakt met olieverf en bevatten veel geel, rood en blauw. Op zijn website verkoopt hij de originelen, maar ook kopieën daarvan. De kopieën zijn ook handgeschilderd met olieverf, maar dan een stuk goedkoper. Ook heeft hij regelmatig aanbiedingen, waarbij je soms 3 halen 2 betalen hebt of honderden dollars korting krijgt. Dus mocht je graag een schilderij van hem willen, maar vind je ze te duur, dan kan je het best wachten op zo’n aanbieding.

Hij heeft ontzettend veel schilderijen gemaakt. Hieronder laat ik mijn favorieten zien, maar hij heeft nog zo veel meer moois gemaakt! Alle schilderijen vind je op zijn website.

alley by the lake amsterdam - night canal cafe in the old city melody of the night misty mood spirits by the lake the end of patience when dreams come true

Wat vind jij van de schilderijen van Leonid Afremov? Wie is jouw favoriete schilder?

Xx Sarah

6 gedachtes over “LIFESTYLE: INTERIEUR – DE SCHILDERIJEN VAN LEONID AFREMOV

  1. Pirre zegt:

    wauw, wat een mooie kleuren samen zeg, prachtig! Ik vind de schilderijen erg leuk waar bijv. een enorme gekleurde koe op staat, of een struisvogel. Ben alleen even de naam kwijt van de schilder ;p

Geef een reactie

