BEAUTY: REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE

BEAUTY REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE

Ik heb een hele tijd gezichtsolie gebruikt, maar ben ermee gestopt omdat mijn pony er zo snel vettig van werd. Dus werd de olie vervangen door een serum en was alles weer prima. Tot mijn gezicht opeens steeds droger aan begon te voelen. Tijd om toch maar weer een gezichtsolie erbij te pakken. Het werd de cactusvijgolie van Tasty Skincare. Benieuwd hoe ik hem vind? Lees dan verder.

PRODUCT EN VERPAKKING

BEAUTY REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE 3

De naam zegt het eigenlijk al, maar deze olie van Tasty Skincare bevat alleen maar pure, biologische, koudgeperste cactusvijgolie. Zonder toevoegingen! Cactusvijgolie staat bekend om de vele goede eigenschappen, waaronder het hydrateren van de huid, het voorkomen van wallen en donkere kringen, het vervagen/verminderen van (acné) littekens, het verminderen van de diepte van rimpels en het verstevigen van de huid. Cactusvijgolie wordt door deze eigenschappen vaak geroemd als anti-aging product, maar ook als je nog geen anti-aging nodig hebt kan je de olie gebruiken om je huid goed mee te verzorgen.

De olie komt in een transparante glazen pompflacon, waarmee je makkelijk kan doseren. De verpakking is heel basic, maar al die poespas hoeft van mij ook niet zo. De Tasty Skincare cactusvijgolie is verkrijgbaar in een flacon van 15 ml en een van 30 ml.

BEAUTY REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE 4

HET RESULTAAT

Ik gebruik de olie als serum onder mijn nachtcrème. ’s Ochtends heb ik weinig tijd en dan vind ik hem iets te langzaam intrekken. Maar voor ’s avonds is hij ideaal. Je hebt maar een paar druppeltjes olie nodig voor je hele gezicht en hals, wat de olie heel zuinig in gebruikt maakt. En oo, wat een heerlijke olie! Ik snap echt niet hoe ik een tijdje zonder gezichtsolie heb kunnen doen, want het hydrateert super goed. En deze cactusvijgolie van Tasty Skincare is echt top. Eén van de beste gezichtsoliën die ik heb geprobeerd! Mijn droge huid was na één keer gebruiken al als sneeuw voor de zon verdwenen. Daarnaast was mijn huid wat onrustig de laatste tijd, maar na het gebruiken van deze cactusvijgolie deed mijn huid opeens weer normaal.

Of de cactusvijgolie goed werkt tegen rimpels en de slappere huid verstevigd kan ik niet echt testen, want daar heb ik bijna geen last van. Maar alleen al voor de hydraterende eigenschappen raad ik deze olie aan.

BEAUTY REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE 2

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Je merkt: ik ben erg positief over de cactusvijgolie van Tasty Skincare! Al na de eerste keer dat ik de olie gebruikte merkte ik verandering. Ik heb geen last meer van een droge huid en de olie voelt heerlijk aan. Voor overdag vind ik hem iets te langzaam intrekken, maar als serum onder de nachtcrème is hij top. Aanrader!

Tasty Skincare cactusvijgolie kost €35,95 voor 15 ml of €59,95 voor 30 ml. De olie is verkrijgbaar bij SoloBioMooi.nl.

Wat vind jij van deze olie? Gebruik jij graag gezichtsolie?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

5 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW TASTY SKINCARE PURE CACTUSVIJGOLIE

  1. chucky1012 zegt:

    Fijne review!
    Het klinkt erg goed.
    Nu ben ik na het lezen van je artikel zo nieuwsgierig geworden dat ik het misschien wel ga kopen.
    Heb een erg droge huid en doordat het nu nog koud buiten is ziet de huid van mijn gezicht er wat vlekkerig uit.

    Xoxo

Geef een reactie

