BEAUTY: REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE

BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE 2

Soms heb je van die producten waarvan je na het eerste gebruik alleen maar denkt: waarom ben ik dit product niet eerder tegengekomen?! Dat had ik met deze bodylotion van Nivea. Ik wist dat hij bestond en wilde hem steeds uitproberen, maar vergat hem gewoon te kopen. Dus kwam het er maar niet van. Tot ik hem in het kerstpakket van mijn vrijwilligerswerk kreeg.

PRODUCT 

BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE

Wat is er dan zo bijzonder aan deze bodylotion? Nou, je gebruikt hem onder de douche! Huh? Ja, het klinkt raar, maar het is toch echt zo. Na het wassen breng je de bodylotion aan op je natte huid. Je kan het gelijk afspoelen, maar ik laat hem altijd een minuut of 5 zitten. Dan heb ik het idee dat hij net wat beter werkt (maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten). Na het aanbrengen spoel je de bodylotion weer af et voilà, een gehydrateerde huid. Daarna kan je je gelijk afdrogen en aankleden.

BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE 4 BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE 5

HET RESULTAAT

En het werkt! Oké, ik merk wel verschil met een normale bodylotion of een body olie. Deze bodylotion voor onder de douche laat namelijk een beschermend laagje op je huid achter, in plaats van dat hij in de huid trekt. Hierdoor voelt mijn huid niet droog aan, maar hij verzorgt wel minder goed. Ik heb dus niet gelijk al mijn bodylotions in de kliko gegooid, haha. Een echte vervanger vind ik het namelijk niet, maar ik vind het een heerlijk product. Ik heb zo vaak geen zin om met een bodylotion in de weer te gaan. Voornamelijk ’s ochtends, omdat je dan weer moet wachten met aankleden. En mijn huid is erg droog, dus als ik de bodylotion een keer oversla loop ik de hele dag met jeuk rond. Dat is dus geen optie.

BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE 6

Hoera dus voor deze top bodylotion die al het werk al onder de douche doet. Ik gebruik tijdens het douchen altijd een haarmasker. Ik doe steeds eerst de bodylotion op, vervolgens het haarmasker in, dan maak ik mijn gezicht schoon en spoel ik alles tegelijkertijd af. Ideaal! Pas alleen op met de vloer van de douchecabine, want deze bodylotion voor onder de douche zorgt wel voor wat gladheid.

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

BEAUTY REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE 3

Ik vind het echt een ideaal product voor de keren dat ik geen tijd of zin heb om me na het douchen nog uitgebreid in te smeren met een echte bodylotion. Ik gebruik hem niet dagelijks, juist de afwisseling met een normale bodylotion of body olie is fijn en die verzorgen mijn huid wat meer. Maar voor een paar keer per week is het echt een top product. Ik heb laatst in ieder geval alvast een voorraad aan back ups ingeslagen.

Nivea Body Lotion Onder De Douche kost €7,49 voor 400 ml. Er is ook een verpakking van 250 ml verkrijgbaar, die kost €5,99. De producten van Nivea zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen.

Wat vind jij van deze bodylotion?

Xx Sarah

7 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW NIVEA BODY LOTION ONDER DE DOUCHE

Geef een reactie

