BEAUTY: REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX

BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 6

Er bestaan verschillende beautyboxen waarop je je kan abonneren en waarbij je vervolgens maandelijks verschillende producten opgestuurd krijgt. Ik vind dat soort boxen altijd een leuk idee (want wat zal er toch in zitten?), maar vind de inhoud vaak wat tegenvallen of de prijs is aan de hoge kant. Een soortgelijke box waar ik wel enthousiast van werd is de Meeki box. Hierbij krijg je elke maand twee nagellakjes opgestuurd, volgens de laatste trendkleuren. Van Meeki ontving ik een box om te reviewen. Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan snel verder.

DE MEEKI BOX

BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 2 BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 3

Omdat niet iedereen dezelfde kleuren nagellak mooi vindt, is het wel fijn om nog een beetje te kunnen kiezen wat voor kleuren je wilt ontvangen. Gelukkig heeft Meeki daar iets voor bedacht. Er zijn namelijk vier verschillende soorten boxen verkrijgbaar: Natural, Glam, Modern en Classic. De boxen Glam en Modern bevatten wat apartere kleuren, terwijl de Natural en Classic boxen meer gangbare kleuren bevatten. Ik ontving de Modern box, met de kleuren Russet Brown en Aqua Haze.

BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 7

De nagellakjes komen in een luxe ogend doosje, met daarin een boekje over de kleuren. De flesjes bevatten 7 ml nagellak. Het kwastje is stevig en breed, wat ik zelf altijd het prettigst vind lakken.

RUSSET BROWN

BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 8

Russet Brown is een roestbruine nagellak met gouden shimmers. In het daglicht oogt hij wat meer paars en in de schaduw weer wat meer bruin. Een bijzondere kleur, die je niet snel bij andere merken zal zien. De nagellak dekt ontzettend goed: na één laagje zat er al voldoende kleur op mijn nagels. De nagellak droogt redelijk snel. Wel bleef hij helaas niet zo goed zitten. Op de tweede dag ontstonden de eerste chips. Maar ik heb slappe nagels, dus dit is vergelijkbaar met het resultaat van andere nagellakjes.

AQUA HAZE

BEAUTY REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX 9

Ik draag zelden blauwe nagellak. En als ik het draag, ga ik voor een heel donkerblauwe kleur. Een pastelblauwe kleur als Aqua Haze had ik zelf nooit snel uitgezocht, maar ik vind hem eigenlijk wel heel leuk! Aqua Haze dekt minder goed dan Russet Brown. Bij de eerste laag was het resultaat erg streperig, maar na twee laagjes dekt de lak goed en is het streperige weg. De lak heeft een creamy finish en droogt nog iets sneller dan Russet Brown. Ook bij deze kleur begon op de tweede dag te chippen.

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Ik vind het een leuke box! Voor €9,95 (je betaalt geen verzendkosten) ontvang je 2 mooie nagellakjes van prima kwaliteit. De houdbaarheid mag van mij nog wel iets beter, maar nagellak blijft bij mij helaas bijna altijd maar één dag tot twee dagen mooi zitten. Volgens Meeki is de totale waarde van de box €30. Ik vind de lakjes geen 15 euro per stuk waard, maar voor 5 euro per stuk is het echt een goede deal. Ook probeer je gelijk weer wat andere kleuren uit, die je normaal misschien niet zelf zou kopen. Zo droeg ik nooit lichtblauwe nagellak, maar nu ik hem heb vind ik hem eigenlijk toch wel erg leuk.

Je kan je abonneren op de Meeki box via de website van Meeki. Hier kan je ook bekijken welke kleuren er in de boxen zitten. Je kan je abonnement tussendoor altijd pauzeren of stopzetten.

Wat vind jij van de Meeki box?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

6 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW MEEKI NAGELLAK BOX

  1. Akosua zegt:

    Wat een goed idee. Een verrassende inhoud, maar als je het niks vindt kan je het gewoon overslaan. En de lichtblauwe kleur vind ik ook heel mooi, lekker fris en zonnig.

  2. beautydialyblog zegt:

    leuk ik had eerst ook een abbo op een box die ik ook al 4 keer heb gehad maar uiteindelijk heb gestopt. de producten vond ik vies of tegenvallen of niet bekend helaas. 😁😊nagellak is altijd leuk

Geef een reactie

