BEAUTY: DE LEUKSTE NAIL ARTS VOOR KONINGSDAG

orange-nail-art

Woensdag is het alweer zover: Koningsdag. Een dag waarop veel mensen uitpakken met oranje outfits en Koningsdag make up. Nu kan je je nagels gewoon oranje lakken, maar eigenlijk vraagt zo’n dag om een wat feestelijkere nail art. Daarom verzamelde ik de leukste nail arts voor Koningsdag om inspiratie mee op te doen (al vergeet ik mezelf kennende geheid om er een na te maken). Vandaag laat ik mijn favorieten zien. nederland-nail-design-600x694 orange-nail-art orange-plaid-gel-nail-art-1 red-white-and-blue-Manicures-red-white-and-blue-nail-art-700 tumblr_nqba8w9tdc1uyzqmuo1_1280

Deze is eigenlijk ideaal voor in de lente. Zo mooi!

4th-of-July-Water-Marble-Nail-Art-780x364 ABM_1410737366 blue_white_and_red_nails

Ook leuk om iets soortgelijks te maken, maar dan met een oranje basislak en daarop rode, witte en blauwe stippen. 

img_1812 IMG_9299a_thumb370f   maxresdefault nailart nailartlove-4th-july-nails4 nail-art-patriotic-polka-dotskoningsdag-splatter-nail-art-07

En als laatste mijn meest favoriete. Deze vind ik zo ontzettend gaaf gedaan! Ik ga hem zeker een keer proberen na te maken, want deze kan ook buiten Koningsdag prima. Wat een kunstwerkje!

Heb jij een mooie Koningsdag nail art gemaakt waarvan je vindt dat die ook goed in het lijstje past? Deel dan de link naar jouw artikel/foto in de comments!

Welke nail art is jouw favoriet?

Xx Sarah

7 gedachtes over “BEAUTY: DE LEUKSTE NAIL ARTS VOOR KONINGSDAG

Geef een reactie

