GOED(E)KOOPJES: KONINGSDAG AANKOPEN

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 9

Het was Koningsdag en dat betekent: vrijmarkten! Ieder jaar ga ik er met mijn ouders en zus heen, op zoek naar leuke koopjes (voornamelijk boeken en dvd’s). Dinsdagavond gingen we naar Almere, maar door de vele regen was het niet echt een succes. Gisteren gingen we naar de vrijmarkten in Hilversum en Bussum. Ik heb er een hoop leuke koopjes gevonden, die ik vandaag laat zien.

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 8

Ik kocht 6 cd’s: een special edition van een verzamel-cd van the Who, 1 van the Ting Tings, 1 van the National en 3 van the Black Keys. De cd van the Who was het goedkoopst (€2), de cd’s van the Black Keys kostten €5 en de andere twee €3.

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 7

Ook kocht ik een paar dvd’s. De film Gone Girl heb ik een paar keer gezien, maar ik vind hem heel goed en voor maar 50 cent nam ik hem mee. The Lady Vanishes hebben mijn vader en zus voor me gekocht toen ze ’s ochtends een extra keer naar de vrijmarkt in Bussum gingen. De box van Father Ted kostte €2. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar ik hoor er altijd een hoop goeds over en een van de schrijvers heeft ook mijn favoriete serie (the IT Crowd) geschreven. Ik ben erg benieuwd of deze serie net zo grappig is.

En zoals altijd op Koningsdag kocht ik voornamelijk boeken. Ik weet niet meer alle prijzen, maar ze kostten allemaal 1 tot 2 euro per stuk.

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 6

Het Rosie Project (deze ben ik nu aan het lezen en hij is erg leuk!) – De vijftig beste griezelverhalen – Etiquetteboek (ik vind oude etiquetteboeken altijd grappig om te lezen).

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 5

De kleur paars – Completely unexpected tales – 166 x Youp (deze laatste is voor mijn vriend, die fan van Youp van ’t Hek is).

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 4

Gesloten leven – Clara’s oorlog – Catch 22.

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 3

Everything is illuminated – Een schitterend gebrek – Love actually (als groot liefhebber van de film vind ik dat ik deze ook wel een keer moet lezen).

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN 2

 Onaantastbaar – Ciao bella (Italiaans kookboek)

GOEDEKOOPJES KONINGSDAG AANKOPEN

Als laatst nam ik 2 rode peper plantjes mee en een bak met ongezouten gemengde noten, die ik binnenkort wil gebruiken om zelf ontbijtmix mee te maken.

En dat waren mijn Koningsdag aankopen! Het was een erg geslaagde dag J Heb jij nog iets leuks gekocht gisteren?

Xx Sarah

6 gedachtes over “GOED(E)KOOPJES: KONINGSDAG AANKOPEN

  1. Eva zegt:

    Ik ben ook gek op boeken, maar hier was het assortiment een beetje summier. Alleen veel oudere titels (op zich niets mis mee, maar het meeste heb ik al gelezen) en streekromans.

Geef een reactie

