SAARENZO BESTAAT 3 JAAR!

Custom-Balloon-design-tool

Laatst was ik naar een event voor mijn blog en toen kreeg ik de vraag hoe lang ik al een blog heb. “Tja, zo’n 2,5 jaar of zo?” was mijn antwoord. Want het kwam vast in de buurt. Tot ik me gisteren opeens bedacht dat mijn blogjubileum in april valt. Dus ik ging even kijken en wat blijkt: Saar Enzo bestond 24 april alweer 3 jaar! Ik ben gewoon mijn eigen blogjubileum vergeten. Wat erg, haha. Tijd om er alsnog wat aandacht aan te besteden.

Er is in het afgelopen blogjaar een hoop veranderd. Toen mijn blog 2 jaar bestond was ik druk bezig met afstuderen (al lijkt dat voor mijn gevoel alweer jaren geleden te zijn) en was ik voornamelijk bezig met stressen over mijn scriptie. Inmiddels ben ik afgestudeerd en heb ik sinds december een fulltime baan. Super leuk! Al blijft er weinig tijd voor het bloggen over. Ik vind het knap hoe sommige mensen naast hun fulltime baan ook nog eens elke dag kunnen bloggen. Ik ben al blij als ik 2 artikelen per week red, haha.

Ik schreef vorig jaar in ongeveer elke blogupdate dat ik mijn blog wilde aanpassen. Niet meer alleen maar beauty, maar ook artikelen over films, boeken en eten. En dat begint steeds meer te lukken. Saar Enzo is inmiddels eigenlijk geen beautyblog meer, maar meer een lifestyleblog. En dat voelt goed, want het past meer bij me en zorgt gelijk voor meer afwisseling.

Normaal houd ik altijd een winactie om mijn blogjubileum te vieren. Maar ja, ik was vergeten dat het alweer zover was, waardoor ik ook geen winactie heb kunnen voorbereiden. Die houden jullie dus nog van me tegoed.

Ik wil iedereen bedanken die mijn blog de laatste tijd heeft gelezen, van trouwe volgers tot sporadische bezoekers. Hopelijk mag ik jullie ook in het volgende blogjaar blijven verwelkomen. Bedankt!

Heel veel liefs!

Xx Sarah

15 gedachtes over “SAARENZO BESTAAT 3 JAAR!

  1. sabrina zegt:

    Gefeliciteerd met je blogjaardag, wat een mooie mijlpaal πŸ™‚
    Ik volg onwijs veel blogs, maar jou onthou ik altijd zo goed omdat je van die super tweedehands vondsten hebt!
    Op naar nog veel meer jaar!

Geef een reactie

