DEMAKE’UP DETOX WATER CHALLENGE – DOE JIJ OOK MEE?

DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE

Uit diverse onderzoeken blijkt dat wij vrouwen onze huid niet altijd de aandacht geven die het verdient. En dan niet alleen qua reiniging en verzorging aan de buitenkant, maar ook van binnenuit. Herkenbaar? Voor mij in ieder geval wel. Want hoewel ik me de laatste tijd steeds meer bezighoud met skincare, besteed ik nog te weinig aandacht aan het verzorgen van mijn huid.

Daarbij heb ik op mijn werk braaf een fles water naast me staan die ik gelijk bijvul zodra hij leeg is. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik op drukke dagen al blij ben als ik eraan denk om überhaupt wat te drinken.

Dat moet anders. En dat vindt Demak’up ook. Daarom starten zij aanstaande maandag de Demak’Up Detox Water Challenge. Dit is een leuke challenge, waarbij je je lichaam aan zowel de binnenkant als de buitenkant goed verzorgt met water. Want water is de grootste reiniger, voor zowel binnenuit als van buiten. De challenge duurt 10 dagen, namelijk van 23 mei t/m 2 juni. Tijdens de challenge daagt Demak’Up je uit om aan de slag te gaan met allerlei DIY-detoxwatertjes voor de binnenkant en scrubs en maskers voor de buitenkant. Met als doel een stralende en gezonde huid.

Demakup Factsheet 2016

De challenge focust zich op de verzorging van je gezicht en het creëren van een momentje voor jezelf, waarbij je net dat beetje extra aandacht aan je huid schenkt. Iedere dag start met een recept voor een detox-watertje, zodat je gedurende dag genoeg water binnenkrijgt. En met dezelfde ingrediënten maak je ’s avonds een masker, scrub of toner om je huid goed mee te reinigen en verzorgen.

DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE 4 DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE 3

Een voorproefje van wat je kunt verwachten! 

DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE 2 DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE 5 DEMAKEUP DETOX WATER CHALLENGE - DOE JIJ OOK MEE 6

Ik ontving van Demak’Up deze box vol Demak’Up producten. En een eigen Demak’Up mason jar! Mocht er een product tussen zitten waar je graag meer over zou willen lezen, laat het dan achter in de comments en dan zal ik het reviewen. 

Ik doe in ieder geval mee aan deze leuke challenge! Jij ook? Vanaf maandag 23 mei vind je op  www.demakupdetoxchallenge.nl elke dag een nieuw recept voor een detox-watertje en een scrub of masker. Zo kan je met een extra mooie huid de zomer starten!  Meedoen? Meld je dan hier aan. Ook kun je het event volgen via Facebook.

Ga jij meedoen aan de Demak’Up Detox Water Challenge?

Xx Sarah

4 gedachtes over “DEMAKE’UP DETOX WATER CHALLENGE – DOE JIJ OOK MEE?

Geef een reactie

