SHOPLOG UTRECHT (FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER)

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER

Afgelopen zaterdag was ik met mijn moeder winkelen in Utrecht. Ik had 2 shopdoelen: platte schoenen en een jurkje voor naar een bruiloft. De shopdoelen heb ik niet helemaal behaald, maar ik heb wel erg leuke spullen gevonden. Vandaag laat ik zien wat ik allemaal heb gekocht.

H&M

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 6

Bij de H&M kocht ik voor €9,99 een korte broek. Het is gewoon een simpele korte broek, maar ik was toe aan een nieuwe, aangezien mijn andere korte broek inmiddels een mega gat aan de voorkant heeft.

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 11

Ook kocht ik deze super leuke rok. Ik had hem een paar weken geleden al gezien toen ik met een vriendin ging winkelen en had hem toen aan haar gegeven zodat ze hem kon passen. Maar toen ik hem nu zelf weer zag hangen dacht ik: waarom heb ik dat eigenlijk zelf niet gedaan? Ik vind hem namelijk zo leuk! En hij bleek ook nog eens goed te zitten, dus voor €29,99 nam ik hem mee. Ik hem verder geen jurk voor de bruiloft kunnen vinden, dus ik denk dat ik deze dan aantrek met een leuke blouse of zo erboven.

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 9 SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 10

MANGO

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 7 SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 8

De platte schoenen heb ik wél gevonden! Ik heb voornamelijk hoge hakken en loop in de zomer vaak op sandalen. Maar die zijn behoorlijk kapot aan het gaan, plus ik vind ze ook niet echt netjes genoeg voor mijn werk. Bij de Mango kwam ik deze sandalen tegen. Ik twijfelde tussen beide kleuren, maar omdat het lastig is om sandalen te vinden die goed zitten en die geen rits aan de achterkant hebben (daar krijg ik altijd gigantisch pijnlijk wondjes van), besloot ik ze in beide kleuren mee te nemen: cognac en zwart. Ze kostten €29,95 per paar.

FLYING TIGER

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 3

Ik vind Flying Tiger altijd zo’n leuke winkel! Al koop ik er niet zo heel vaak wat. Maar nu hadden ze allemaal leuke spullen. Ik kocht er een blok met 40 inpaklijsten voor als je op vakantie gaat (€2), een leuke mintgroene bagageriem met flamingo’s (€3) en een zwart, plat tasje (€4). Vooral met het tasje ben ik heel blij. Ik ga deze zomer met mijn vriend Alexander op vakantie naar Praag en was me laatst al aan het bedenken waar ik het meeste geld en onze identiteitskaarten kan verbergen. Ik vind het namelijk niet fijn om dat in het buitenland allemaal in mijn tas te hebben, maar had nog niks waar ik het in kon doen. Dit tasje heeft 2 vakjes, een grote en een kleine. De kleine is perfect voor pasjes e.d. en in de grote kan ik het geld doen. En doordat hij zo plat is kan je hem gewoon onder je kleding dragen, zonder dat je een grote bobbel ziet zitten. Enig nadeel is dat het kort echt onnodig lang is, maar daar leg ik dan maar een knoop in.

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 5

EN NOG WAT DINGETJES

Verder kocht ik nog een paar dingen die wat minder interessant zijn om uitgebreid te beschrijven. Bij boekhandel Broese kocht ik een reisgids voor Praag (€17,95). Ik had al eens een andere gekocht op een rommelmarkt, maar die is veel minder uitgebreid en qua informatie ook al wat verouderd. Het boekje dat ik nu heb gekocht is vorig jaar uitgegeven en heeft daarbij een heel uitgebreide en gedetailleerde kaart van Praag. Dus die gaan Alexander en ik vast heel vaak gebruiken!

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 4

Bij Lush kocht ik Silky Underwear dusting powder (deze was geloof ik €7,95). Dit poeder belooft je huid zacht te maken en te beschermen tegen uitdrogen. Ik heb er veel goeds over gelezen en was nieuwsgierig geworden. Ben benieuwd of hij net zo fijn is als iedereen zegt.

Als laatst kocht ik bij Kruidvat een mini zonnebrandcrème SPF 30. Deze kostte ongeveer €2,69. Niet heel bijzonder, maar altijd handig voor in je tas.

SHOPLOG UTRECHT FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER 2

En dat waren mijn aankopen! Goed geslaagd, al zeg ik het zelf J

Wat vind jij van mijn aankopen? En heb jij de laatste tijd nog iets leuks gekocht?

Xx Sarah

10 gedachtes over “SHOPLOG UTRECHT (FLYING TIGER, H&M, MANGO & MEER)

Geef een reactie

