BEAUTY: REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI

BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI

Scheren is niet mijn ding. Ik doe het braaf elke keer, maar mijn huid is erg gevoelig, waardoor ik regelmatig (vooral bij mijn oksels) vervelende uitslag krijg. Ik neem me vaak voor om een keer naar een wax salon te gaan en de hele boel weg te laten harsen, maar dat klinkt zo pijnlijk dat ik het nog niet heb aangedurfd, haha. Dus blijft het bij scheren. Wat ik daarbij belangrijk vind is dat het mesje geschikt is voor de gevoelige huid. Daardoor was ik erg benieuwd geworden naar het nieuwe scheermesje Hydro Silk Bikini van Wilkinson Sword. En dames, hij is fijn!

TRIMMER

BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI 6

Hydro Silk Bikini is niet zomaar een scheermes. Het is namelijk een scheermes en een trimmer in één. Zo kun je zelf kiezen of je alles weg wilt scheren, of dat je het liever trimt. De trimmer werkt op een batterij en is ook veilig onder de douche te gebruiken. Ideaal! Je kan de trimmer op 3 verschillende standen afstellen, afhankelijk van hoe lang je de haartjes wil laten.

BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI 3

SCHEERMESJE

BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI 2

Aan de andere kant zit het scheermesje. Van de twee ging daar mijn voorkeur naar uit, maar dan moet hij wel goed zijn natuurlijk. Het scheermesje is groot, maar komt desondanks makkelijk in lastig te bereiken hoekjes. Dit doordat hij gemakkelijk meebuigt en zo de vorm van je lichaam volgt. Het scheermesje heeft 5 mesjes. Hierdoor scheert hij goed en super glad! Ook zit er een serum met marine extracten in, die tijdens het scheren werkt als een soort scheercrème en na het scheren je huid hydrateert. En o, dat serum werkt echt top! Sinds ik dit scheermesje gebruik heb ik een stuk minder last gehad van uitslag bij mijn oksels. Zo fijn! Het enige nadeel vind ik dat het serum best wel snel opgaat. Dat hou je toch wel met dit soort dingen, maar als je van het serum wilt blijven genieten, zal je de scheerkop regelmatig moeten vervangen. Maar buiten dat is het echt een top product!

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI 4 BEAUTY REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI 5

Je merkt; ik ben erg enthousiast over de Hydro Silk Bikini van Wilkinson Sword. Wanneer je een trimmer voor je bikinilijn en/of een goed scheermesje zoekt die ook geschikt is voor de gevoelige huid, dan is dit zeker een aanrader!

Wilkinson Sword Hydro Silk Bikini kost €15,49 (scheerapparaat en trimmer). Voor een set van 3 navulmesjes betaal je €14,49. De producten van Wilkinson Sword zijn verkrijgbaar bij onder andere de drogist en bol.com.

Wat vind jij van dit scheermesje? Welk scheermesje gebruikt jij graag?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

2 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW WILKINSON SWORD HYDRO SILK BIKINI

  1. Derosa zegt:

    Heel leuk artikel! Ik heb ook een Wilkinson sword scheermes en ben er ook super tevreden over. Vroeger kocht ik altijd goedkope scheermesjes maar eens ik deze had uitgetest merkte ik het verschil meteen 🙂

Geef een reactie

