BEAUTY: REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK

BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 3

O dames, ik heb mijn favoriete skincare product voor in de zomer gevonden! En het is dit heerlijke masker van BIOMED. Ik schreef al heerlijk over hun heerlijke peeling, maar ook van hun masker ben ik groot fan. Waarom ik hem zo super vind, lees je in deze review.

PRODUCT

BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 6 BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 5 BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 4

De producten van BIOMED bestaan voor 99% uit natuurlijke, pure ingrediënten. De producten zijn geschikt voor de gevoelige huid, dus daar ben ik met mijn gevoelige huid erg blij mee. BIOMED test niet op dieren. Ook bevatten de producten geen minerale oliën, parabenen, phenoxyethanol en synthetische parfum. Het masker zit in een plastic tube, die weer in een kartonnen doosje zit.

Pure Detox Mask is een zuiverend en ontgiftend masker. Het masker bevat onder andere rozenbottelolie, shea butter, amandelolie, aloë vera en katoenzaadolie. Allemaal verzorgende ingrediënten waar ik blij van word! Maar ook bevat het masker kaoline en cacaomodder. Deze ingrediënten absorberen talg en oliën en zorgen daardoor voor een matterend effect. De vitamine E in het masker werkt antioxiderend en de aloë vera is vochtinbrengend.

HET RESULTAAT

BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 2

Je brengt het masker aan op een droge huid, laat het 5 minuten zitten en spoelt het daarna af. Ik laat hem altijd wat langer zitten, circa 10 minuten. Het masker is bruingroen van kleur, maar zie je op de huid niet zitten. Alleen op plaatsen waar het masker (te) dik is aangebracht.

De reden waarom ik het masker zo ontzettend fijn voor in de zomer vind, is dat de aloë vera niet alleen vochtinbrengend, maar ook heel verkoelend werkt. Wanneer het masker zijn werk doet voelt het heel fris aan. Heerlijk voor op warme dagen! Maar ook de werking is top. Het werkt zoals belooft deels matterend en hydrateert de huid goed. En het voelt gewoon heerlijk aan.

BEAUTY REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK 7

Hier hebt ik het masker op, maar je ziet het bijna niet zitten. 

EINDOORDEEL EN VERKRIJGBAARHEID

Ik ben helemaal fan van dit heerlijke, verkoelende masker. Hij verzorgt mijn huid goed, voelt lekker aan en zorgt voor een matterend effect. Top!

BIOMED Pure Detox Mask kost €14,99 (40 ml) en is verkrijgbaar bij Viata.nl. Meer informatie over BIOMED willen vind je op hun website en Facebookpagina.

Wat vind jij van dit masker?

Xx Sarah

Deze review bevat producten die ik van een merk of bedrijf heb gekregen. Dit heeft echter geen invloed op mijn mening over het product.

5 gedachtes over “BEAUTY: REVIEW BIOMED PURE DETOX MASK

Geef een reactie

