SPAM JE FAVORIETE ZOMERBLOG!

Sinds gisteren is het officieel zomer. De langste dag van het jaar is inmiddels alweer achter de rug (al was er door alle regen weinig van te merken). Ik zat er eerst aan te denken om weer eens een ‘spam je blog’ artikel te schrijven, maar toen kwam ik opeens op een ander idee. Want het is net zo leuk als we elkaars favoriete zomerblogs/artikelen met elkaar delen. Daar hebben we dit seizoen dan gelijk wat aan. 

Nou, wat is het idee? Als blogger heb je vast wel eens een artikel/blog geschreven over iets wat met de zomer te maken heeft. Denk aan een parfum, zonnebrandcrème, maar ook een outfit of een favoriete zomermaaltijd. Alles kan, zolang het maar zomers is. En plaats de link(s) in de comments. Zo kan iedereen elkaars favoriete zomerblogs lezen en delen.

Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen! Ik trap alvast af met mijn favoriete zomerproducten.

Favoriete zomer DIY body bar & rose scrub body bar. Heerlijk om je huid even een hydratatie boost mee te geven na een dagje in de zon.

DIY BODY BARS – MASSAGE BAR  ROSE SCRUB BAR 17

Favoriete zomer nagellak Sunset Sneaks van Essie. Het was altijd Sunday Funday, maar daarbij vind ik het verwijderen van de glittertjes altijd zo vervelend. Sunset Sneaks is helemaal glittervrij en gaat daardoor een stuk makkelijker van je nagels af. Daarbij is de kwaliteit gewoon top en het kleurtje is heerlijk zomers.

REVIEW ESSIE SURF’S UP! ZOMER 2015 – SUNSET SNEAKS

Favoriete zomer make-up product Dr. Hauschka Bronzing Powder. Ook zonder zon een zomers kleurtje!

REVIEW DR. HAUSCHKA BRONZING POWDER 19

Favoriete zomer fashion item Zomerhoedje van de Zara. Staat niet alleen leuk, maar beschermd ook nog eens tegen de zon.

FASHION ZOMERHOEDJE VAN ZARA

Favoriete zomer outfit OOTD diploma-uitreiking. Omdat ik deze outfit eigenlijk best vaak draag in de zomer. Niet alleen op mijn diploma-uitreiking 🙂

OOTD DIPLOMA-UITREIKING 6

En dat zijn mijn zomer favorieten. Wat zijn de jouwe? Deel (spam! 😉 ) ze in de comments!

Xx Sarah

4 gedachtes over “SPAM JE FAVORIETE ZOMERBLOG!

Geef een reactie

