BEAUTY: CATRICE CONTOURIOUS LIMITED TREND EDITION

ImageProxy

Meestal als Catrice met een nieuwe limited edition collectie komt schrijf ik er niks over, omdat er al zoveel bloggers zijn die dat doen en ik bijna nooit echt enthousiast over alle producten uit de collectie ben. Maar toen ik laatst het persbericht over de Contourious collectie ontving kwam daar verandering in. Want oe, dit ziet er goed uit! 

ImageProxy (1)

Mijn make-up is meestal heel neutraal: wenkbrauwpoeder, indien nodig een beetje concealer en wat bronzer om mijn gezicht minder bleek te maken en wat meer vorm te geven. En als ik zin heb soms wat blush en/of lipstick. Meer dan dat is het vaak niet. Limited edition collecties met opvallende kleuren vind ik altijd leuk om te zien, maar zelf heb ik er weinig mee. En als er een meer neutrale collectie komt is het vaak het zoveelste oogschaduwpalletje met bruintinten. De Contourious collectie is neutraal, maar een stuk origineler dan de meeste andere neutrale collecties. Plus hoe tof zal het zijn als een budgetmerk opeens een super mooi shape palette maakt? Shapen hoeft van mij niet zoals Kim Kardashian het doet, maar een beetje definitie aan je gezicht brengen vind ik wel mooi.

De Contourious collectie heeft eigenlijk alles wat ik mooi vind: een wenkbrauwproduct, een mooie neutrale kleur lipstick en een paar contour/shape producten.

C01 Strobing Surpreme

C01 Strobing Surpreme

Contourious by Catrice – Strobing Duo Highlighter in C01 Strobing Supreme, €4,99

Reflecties. Deze fijne poeder bevat lichtreflecterende pigmenten voor champagne of rosé-abrikoos kleurige highlights op je gezicht en/of hals. 

35-595x335 45-595x335

Contourious by Catrice – Contouring Cream Palette, €4,49

Perfecte mix. De twee matte, crèmige tinten kunnen gecombineerd worden voor een enkele tint of apart worden gebruikt om lichte of donkere accenten aan te brengen. Door het geïntegreerde spiegeltje is dit palette perfect om mee te nemen in je handtas. Verkrijgbaar in C01 Each & Every Cream.

55-595x335

Contourious by Catrice – Highlighting Stick, €3,99

Ongelimiteerde glans. Een cremige textuur met een lichte parelglans voor een schitterende glans. Geeft nauwkeurige highlights en mengt zich moeiteloos met je huid. Verkrijgbaar in C0 Gentle Glow. 

65-595x335

Contourious by Catrice – Lip Contour & Colour, €4,49 per stuk

Lippen om van te dromen. Twee producten in één verpakking: de matte lipliner geeft een perfecte omlijning en kan gebruikt worden om je lippen in te kleuren en de lipgloss geeft een glanzende finish. Donker rosé-nude en rosewood zijn perfect voor iedere look. Verkrijgbaar in C01 Nude en C02 Rosewood. 

74-595x335

Contourious by Catrice – Sculpting Powder Palette, €4,99 per stuk

Highlight, Blush en Contour: twee poeder paletten met perfect op elkaar gestemde tinten. De zijdezachte textuur is makkelijk aan te brengen en mengt zich eenvoudig met de huid. Verkrijgbaar in C01 Pale Perfectionist en C02 Almond Architect. 

Die rechter ❤ Hoe mooi is die blush?

82-595x168

Contourious by Catrice – Brow Shaper, €2,99 per stuk

Perfecte vorm. Vul direct eventuele onvolkomenheden in je wenkbrauwen met deze extra dunne Brow Shaper. Met het kwastje aan het andere uiteinde van het penseel breng je je wenkbrauwen in vorm voor de perfecte look. Verkrijgbaar in C01 PrecEYES Ash en C02 PrecEYES Brown. 

Catrice Contourious Contouring Brush

Contourious by Catrice – Contouring Brush, €4,49

Kwaliteit voor iedere dag. Highlight en contour met slechts één tool. De dunne, ergonomisch gevormde kwast met dikke en zeer kwalitatieve borstelharen kan gebruikt worden om highlights en schaduwen aan te brengen voor het al dan niet accentueren van delen van het gezicht. Bijvoorbeeld voor het contouren van de neus. 

Ik heb nog nooit met zo’n kwast gewerkt. Een normale poederkwast lijkt me toch een stuk fijner werken. Hebben jullie toevallig ervaring met zo’n soort kwast?

De Catrice Contourious limited edition collectie is van half augustus tot half september 2016 te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Ik ben echt heel benieuwd en ga tegen die tijd zeker kijken of ik een paar producten kan scoren.

Wat vind jij van deze collectie?

Xx Sarah

3 gedachtes over “BEAUTY: CATRICE CONTOURIOUS LIMITED TREND EDITION

Geef een reactie

